مکانیزاسیون کوثر در مسیر رشد فناورانه - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    29 شهریور 1402
    اخبار اخبار شرکت ها
    255 بازدید

    دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر با اشاره به تلاش کارکنان در شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر بر حرکت این مجموعه در مسیر رشد فناوری و توسعه درونی تأکید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر ناصر فخاری با اشاره به ضرورت تحقیق و توسعه در محصولات شرکت مکانیزاسیون کوثر گفت: مهمترین رسالت سازمان اقتصادی کوثر سودآوری برای بنیاد شهید و خدمت به جامعه ایثارگری است. بنابراین شرکت مکانیزاسیون هم باید مانند دیگر شرکت های تابعه سازمان برای رشد تولید، توسعه فناوری و محصولات تلاش کند.

    مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر جوانی، دانش و تخصص کارکنان شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر را یک فرصت ارزشمند برای این مجموعه توصیف کرد و ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت و خروج از چالش ها و مشکلات موجود، تشکیل اتاق فکر و ایده و بهره مندی از خرد جمعی کارکنان توسط مدیرعامل این شرکت را تأکید می کنم.

    در ادامه این مراسم، دکتر علیرضا یوزباشی مدیرعامل موسسه توسعه كسب و كار رويش با اعلام اینکه در نمایشگاه مسأله محور سال گذشته بیشترین بهره مندی و احصاء مسئله برای شرکت مکانیزاسیون صورت گرفت، افزود: در بخش توسعه فناوری ها و ارتباط با شرکت های دانش بنیان، موسسه توسعه كسب و كار رويش آمادگی دارد تا با شرکت مکانیزاسیون کوثر همکاری کامل داشته باشد.

    همچنین در حاشیه این مراسم دکترسیدصاحب میرپناهی مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر به خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر گفت: برای دوره جدید این شرکت ۲ برنامه کوتاه مدت و بلند مدت تعریف و پیش بینی کرده ایم که فعال کردن پروژه های متوقف شده، بازگرداندن سهم از دست رفته بازار به شرکت  و صادرات ماشین آلات جوجه کشی  به کشورهای همسایه را شامل می شود.

    گفتنی است در ابتدای این مراسم کارکنان شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، برخی از مشکلات حقوقی، معیشتی و دغدغه های فنی و تخصصی شغلی خود را با مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر مطرح کردند.

    در پایان مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شده بود، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر دکتر سید صاحب میرپناهی را به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر معرفی و منصوب کرد.

    مقالات مرتبط

    اخبار شرکت ها
    بازدید مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویر احمد از شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت دنا کوثر
    دکتر شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد و دکتر شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد، از شرکت پیشگامان کشاورزی ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید