اولین جلسه شورای مدیران شرکت توسعه مکانیزاسون و صنایع کشاورزی کوثر با حضور مدیرعامل جدید برگزار گردید. - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    7 مهر 1402
    اخبار شرکت ها
    185 بازدید

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، اولین جلسه شورای مدیران شرکت توسعه مکانیزاسون و صنایع کشاورزی کوثر با حضور مدیرعامل دکتر صاحب میرپناهی و مدیران ارشد این مجموعه در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

    در ابتدا دكتر میرپناهی از تلاش مدیران قبلی و پرسنل این شرکت که در مشکلات و سختی ها، صبور و شکیبا بودند تشکر و قدرانی نمود و گفت: زمانی ما به معنای واقع کلمه، «مدیر» هستیم، که در حوزه فعالیت خود موفق باشیم،و بتوانیم نتیجه این موفقیت را در روند پیشرفت شرکت و سفره کارگران این شرکت مشاهده کنیم. وی با اشاره به سخنان دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در نشست معارفه مدیرعامل شرکت، افزود: برنامه ریزی، در پیشبرد اهداف شرکت بسیار موثر است و درخواست بنده از مدیران و کلیه پرسنل این است که ضمن توکل به خداوند، با برنامه ریزی، تلاش و حرکت در چهارچوب سیاستهای ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی کوثر، در کسب توفیقات بیش از پیش شرکت کوشا باشند. مدیرعامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر افزود: عنایت ویژه به مسائل و مشکلات موجود در برخی از بخش ها از جمله توجه به تامین بودجه مورد نظر ، برای برنامه ریزی مدون و پیشبرد اهداف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه این نشست مدیران بخش ها و واحدهای این شرکت، دیدگاه های خود را در خصوص برنامه ریزی با رویکرد حرکت به سمت افزایش تولید، تنوع تولید و فروش بیشتر بیان کردند و بر رفع مشکلات موجود و عبور به سوی وضعیت مطلوب تاکید کردند. گفتنی است که شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر است که در زمینه تولید دستگاه های جوجه کشی و تولیدات کارتون های بسته بندی مورد نیاز صنایع طیوری فعال و پیشتاز در این صنعت می باشد.

     

    منبع : روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت توسعه مکانیزاسون کوثر

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید