دیدار مدیر عامل شرکت مرغ ماهان با مدیران و مسئولین استان لرستان - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    6 خرداد 1402
    اخبار شرکت ها
    384 بازدید

    دکتر احمد شریعتی مدیر عامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان به همراه برخی معاونین و مدیران، به منظور بازدید از فارمهای این مجموعه و همچنین دیدار با مسئولین استانی به خرم آباد سفر کردند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع تولید گوشت موغ ماهان، دکتر شریعتی و هیات همراه در این سفر دو روزه در نشست هایی جداگانه با حجت‌الاسلام و المسلمین هبت‌اله هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مهندس سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دکتر مصطفی زبردست پور مدیرکل دامپزشکی استان لرستان و همچنین رئیس اتحادیه مرغداران استان دیدار و درخصوص ظرفیت ها و پتانسیل های این شرکت و پیشنهادات اجرایی و راهکارهای عملیاتی در زمینه توسعه فعالیت ها گفتگو و تبادل نظر کردند.

    دکتر شریعتی در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان، گفت: شرکت ماهان آمادگی دارد تا با حمایت و پشتیبانی لازم از فعالیت های خود در این استان، به رسالت و وظیفه خود در قبال خانواده های معظم شاهد و ایثارگران، عمل نماید.

    مدیر عامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان همچنین در نشستهایی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل دامپزشکی استان لرستان، در خصوص هماهنگی و همکاری های دو جانبه در راستای افزایش میزان تولید، به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. در این نشست موانع و مشکلات مجموعه ماهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    وی در بخشی از این سفر، در جلسه ای با نیروهای ستادی و تولیدی واحد خرم آباد ضمن تقدیر از زحمات پرسنل، گفت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار «رشد تولید و مهار تورم» شده است، با برنامه ریزی اصولی و هدفمند برای توسعه فعالیت های تولیدی و اقتصادی، بتوانیم علاوه بر رفع مشکلات جامعه کارگری، دغدغه های معیشتی مردم را نیز بر طرف کنیم.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید