تاکید قائم مقام مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال بر ارتقای سطح دانش فنی و تخصصی همکاران - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    6 خرداد 1402
    اخبار شرکت ها
    480 بازدید

    جلسه شورای مدیران شرکت مرغ اجداد زربال با حضور دکتر سید حسن مهدوی فر عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت مرغ اجداد زربال، دکتر  مهدوی فر در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات شبانه روزی مدیران و پرسنل این شرکت، گفت: عنایت ویژه به ارتقای سطح دانش فنی و تخصصی همکاران در کنار توجه به مباحث روزمره در حوزه تولید، امری لازم و ضروری است.

    وی توانمندسازی نیروی انسانی را زمینه تحول و رشد اقتصادی دانست و افزود: یکی از زمینه های تحقق تدابیر مقام معظم رهبری و شعار محوری سال 1402 در زمینه رشد تولید و مهار تورم و اجرای سیاستهای 10 گانه سازمان اقتصادی کوثر، رویکرد جامع به مباحث حوزه منابع انسانی است و با این نگرش، مطالبه گری، حق کارکنان است اما در عین حال، مرز مشخصی با زیاده خواهی دارد.

    دکتر مهدوی فر در بخش دیگری از سخنان خود، به نقش محوری این شرکت در حوزه طیور اشاره و تصریح کرد: اگر بتوانیم در شرکت اجداد زربال، قیمت مرغ را ۵۰۰ تومان کمتر تولید و در بازار عرضه کنیم اما تلاشی در این زمینه نداشته باشیم، نوعی بدعهدی و خیانت است.

    در ادامه این نشست، مهندس احمد توسلی مسئول تحقیق و توسعه شرکت، گزارشی از وضعیت دانه سویا و ذرت ارائه و شرایط آن را در دنیا و ایران مقایسه نمود و گزارش سفر تجاری به برزیل نیز توسط مهندس یاسر نسبی بیان شد. همچنین مهندس محمد علی رفیعی مشاور مدیرعامل و مهندس بابک رضایی مهر سرپرست معاونت تولید نیز گزارشی از برنامه عملیاتی تولید ارائه دادند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید