توسعه و تقویت همکاری‌ «شریف آباد» و دانشگاه شاهد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    7 بهمن 1402
    اخبار شرکت ها
    88 بازدید

    مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه شاهد میزبان مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد و مدیران این مجموعه بود.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در ابتدای جلسه دکتر شهریار بیژنی مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه، ضمن ارائه تاریخچه شکل‌گیری دانشگاه شاهد، توانمندی‌ها، تجهیزات، مراکز تحقیقاتی و امکانات موجود و نوع فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته را تشریح کرد.

    سپس، دکتر سید محمود حاج اکبری مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد به بیان نیازهای این شرکت در حوزه ایجاد تکنولوژی دانش‌محور، دانش‌بنیان و فناور برای تأثیرگذاری ودرآمدزایی بیشتر پرداخت .

    در ادامه دکتر محمد تقی امانپور موسس ستاد توسعه پایدار دشت قزوین خواستار استفاده از توانمندی دانشگاه شاهد و ارائه طرح‌های مناسب برای فعالیت‌های استارت آپی و نوآورانه آن در کشت و صنعت شریف آباد شد.

    در پایان این نشست، زمینه‌ها و راهکارهای توسعه و تقویت همکاری‌ها میان این دو مجموعه جمع بندی و مقرر شد تا با تدوام این جلسات و همکاری طرفین، برنامه ریزی اقدامات لازم جهت استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دانشگاه شاهد در شرکت کشت و صنعت شریف آباد صورت پذیرد.

     

    گفتنی است شرکت کشت و صنعت شریف آباد به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی ذیل هلدینگ کشاورزی کوثر، با نماد بورسی «زشریف» حضور موثری در بازار سرمایه دارد.

     

    منبع: روابط عمومی شرکت کشت و صنعت شریف آباد

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید