تبریک مدیرعامل هلدینگ کشاورزی به بانوان شاغل در این مجموعه - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    12 دی 1402
    اخبار
    110 بازدید

    ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، طی پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به بانوان شاغل در هلدینگ کشاورزی و شرکتهای تابعه، تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در بخشی از این پیام آمده است:

    زنان به مثابه ستارگانی پرفروغ در آسمان خلقت هستند که همچون نقاطی نورانی در آسمان ظلمانی، یادآور خورشید تابان ذات اقدس حضرت پروردگارند. پرورش یافتگان در مکتب والاترین بانوی عالم حضرت صدیقه طاهره(س) که روشنی بخش محفل زندگی و گرما بخش کانون خانواده‌اند و زیباترین شکوفه های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و با تلاش و تکاپوی خود به ثمر نشانده اند.

    خرسندم که در سالروز ولادت الگوی ابرار، ام الائمه و آفتاب هستی بخش عالمین «حضرت زهرای اطهر (س)» توفیق تقدیر و تکریم از بانوان همکار در هلدینگ کشاورزی و مجموعه شرکتهای تابعه حاصل شد.

    بر خود فرض می‌دانم، صبوری و شکوری شما در برابر ناملایمات را ارج نهاده و از اینکه با بینش و دانش، معرفت و فضیلت، یاریگر ما در ارتقا امنیت غذایی کشور و حامی ما در خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده اید، از شما تقدیر و تشکر نمایم.

    ضمن عرض تبریک میلاد موفورالسرور حضرت فاطمه(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، سلامتی و سعادت، بهروزی و موفقیت شما را در عرصه‌های مختلف زندگی آرزومندم.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید