مدیر حراست هلدینگ کشاورزی منصوب شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    12 دی 1402
    اخبار
    273 بازدید

    آیین تکریم، تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره هلدینگ کشاورزی کوثر در ابتدای این نشست که با حضور مجید زین العابدینی فرد مدیرکل حراست سازمان اقتصادی کوثر و حسین بورقانی فراهانی معاون امور شرکتهای هلدینگ کشاورزی برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت ایام میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) و همچنین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: سیره عملی شهید سلیمانی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان مکتب سلیمانی یاد کرده اند، در همه جا راهنما و راهگشای ماست.

    وی با اشاره به تاکید قرآن کریم در سوره فتح خطاب به یاران نبی مکرم اسلام(ص) در خصوص سرسختی در برابر کفار و مهربانی در میان مسلمانان، رفتار این شهید عزیز را برخاسته از این رویکرد دانست و افزود: حراست به عنوان چشم بینا و گوش شنوای هر مجموعه ای، لازم است تا با این الگوی مدیریتی، خدمات رسانی را در چهارچوب شرح وظایف خود، تقویت نموده و توسعه ببخشد.

    وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات محسن ملک نیا در دوران تصدی مدیریت حراست این هلدینگ، برای مدیریت جدید این مجموعه آرزوی توفیق و بهروزی نمود.

    در ادامه، مجید زین العابدینی فرد مدیرکل حراست سازمان اقتصادی کوثر، ضمن اشاره به جایگاه ویژه حراست در مجموعه های اداری و اقتصادی، ضرورت دقت در انجام وظایف و امور محوله در مجموعه سازمان اقتصادی کوثر را دارای اهمیتی دوچندان دانست و اظهارامیدواری کرد: مدیریت جدید با همفکری وهمراهی مدیرعامل و کارکنان هلدینگ بتواند منشاء خدمات ماندگار، اثرگذاری و تغییرات مطلوب در راستای اهداف کلان سازمانی باشد.

    در پایان این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محسن ملک نیا در دوران تصدی مدیریت حراست هلدینگ کشاورزی، حمید زمانی به عنوان مدیر جدید حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر معرفی شد.

    از مهمترین سوابق کاری وی می توان به: فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونت سیاسى، امنیتی و انتظامى فرماندارى ویژه شهرستان رى و همچنین رایزن سیاسى سفارت‌خانه‌هاى جمهوری اسلامی ایران در کشورهاى مشترک المنافع اشاره کرد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید