تاکید زین العابدینی فرد بر نقش مشورتی حراست‌ در پویایی سازمانی - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    19 اسفند 1402
    اخبار
    107 بازدید

    نشست هم اندیشی مدیران حراست شرکتهای تابعه هلدینگ کشاورزی کوثر با حضور مجید زین العابدینی فرد مدیرکل حراست سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، حمید زمانی مدیر حراست هلدینگ کشاورزی در ابتدای این نشست، ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام شهدا، گفت: میراث شهدا، نظام جمهوری اسلامی است و وظیفه همه ایرانیان، حفاظت و حراست از میراث بزرگ است.

    وی با اشاره به شرح وظایف مجموعه حراست در سازمانها و شرکتها، افزود: یاری رساندن به مدیران در انتخاب صحیح و ارائه مشاوره برای عبور از سختی ها و مشکلات، محور همه فعالیتهاست که نه صرفاً به عنوان یک وظیفه اداری که به عنوان یک تکلیف شرعی انجام می شود.

    در ادامه این نشست، مجید زین العابدینی فرد مدیرکل حراست سازمان اقتصادی کوثر، گفت: انصاف، عدالت و صداقت در انجام امور محوله، نیازمند مولفه های دیگری همچون دقت و سرعت عمل در حوزه شرح وظایف است.

    وی با اشاره به ضرورت تقویت و تحکیم همدلی و همفکری در مجموعه شرکتهای تابعه، افزود: پویایی هر مجموعه در گرو اثرگذاری ماندگار و تغییرات مطلوب است که لازم است تا نقش مشورتی حراست در راهبری آن محسوس و ملموس باشد.

    در این نشست در زمینه بررسی و پایش برخی از مشکلات و موانع موجود و برنامه ریزی برای اصلاح آنها بحث و تبادل نظر شد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید