کمک به توسعه مناطق محروم با ایجاد اشتغال مولد و پایدار، تقویت تولید و توسعه بازار - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    24 خرداد 1402
    اخبار
    250 بازدید

    مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به همراه جمعی از مدیران این شرکت، از نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) در مصلی امام خمینی(ره) بازدید کرد.
    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس غلامی ضمن بازدید از غرفه موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و دیگر غرفه های نمایشگاه، در ارائه‌ و پنل‌ تخصصی برنامه ملی آبادیران در پاویون معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری حاضر شد.


    در این برنامه که با موضوع ارائه و بررسی نیازمندی های شرکتهای تابعه این هلدینگ: کشت و صنعت شریف آباد، مرغ اجداد زربال، مرغ اجداد دیزباد، مرغ ماهان و مرغک برگزار شده بود، مدیران ارشد این شرکتها نیازهای خود را برای افزایش تولید و بهره وری بیشتر، به صورت تخصصی ارائه نمودند.
    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در حاشیه این برنامه در گفتگو با روابط عمومی این نمایشگاه گفت: شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به عنوان یک بنگاه اقتصادی ملی که وظیفه تامین و تقویت امنیت غذایی کشور را بر عهده دارد، یکی از رسالتهای خود را کمک به توسعه مناطق محروم از طریق ایجاد اشتغال مولد و پایدار، تقویت تولید و توسعه بازار می داند.
    غلامی بهره گیری شرکتهای تابعه هلدینگ کشاورزی کوثر از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای رفع مشکلات و چالش‌ها را دلیل مشارکت در این برنامه ملی دانست و تصریح کرد: افزایش راندمان تولید با استفاده بیشتر از پتانسیلها، راهبرد ما در سال جدید است تا با رشد تولید و تنظیم بازار مصرف بتوانیم در مهار تورم نقش مهمی را ایفا کنیم.


    در این نمایشگاه علاوه بر موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر (به نمایندگی از سازمان اقتصادی کوثر)، نهادهایی از جمله معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بنیاد احسان ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) نیز حضور دارند

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید