انتظار شهدا از ما، تلاش برای تعالی کشور در حوزه امنیت غذایی است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    21 اسفند 1402
    اخبار
    78 بازدید

    نشست فرزندان شاهد شاغل در شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این هلدینگ برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ابراهیم غلامی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، گفت: تقارن این روز عزیز با حلول ماه مبارک رمضان را به فال نیک میگیریم و امیدواریم مشمول دعای خیر همه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

    وی با اشاره به احادیث و روایات ائمه معصومین در خصوص ماه رمضان، افزود: این ماه مبارک، نمادی از مهربانی، عطوفت، همدلی و رافت است و تقارن آن با آغاز سال جدید شمسی را، نوید بخش روزگاری سرشار از خیر و برکات الهی می دانیم.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه سخنان خود با نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس و همرزمان شهید خود، تصریح کرد: شهدا از بهترین وابستگی های دنیوی که همسر و فرزند است، دل کندند و عاشقانه و مخلصانه جان خود را تقدیم درگاه پروردگار کردند.

    غلامی با بیان اینکه«نباید بگذاریم آن رشادتها، مجاهدتها و ایثارگریها فراموش شود» خاطر نشان کرد: انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسلهای آینده و جلوگیری از فراموشی یا کمرنگ شدن آن در جامعه امروز، وظیفه همه ماست.

    وی با پایان سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت، سعادت و سلامتی برای همه فرزندان شهدا و ایثارگران، گفت: قدر خودتان را بدانید و پاس دار حرمت خون پدران شهید خود باشید. آنها برای آرامش و آسایش امروز ما، از جان خود گذشتند و انتظار امروز آنها از ما، پرهیز از عافیت طلبی، ایستادگی در راه اصول انقلاب، تلاش برای خودکفایی و استقامت در مسیر تعالی کشور در حوزه امنیت غذایی است.

    در پایان این مراسم از فرزندان شهدای شاغل در هلدینگ کشاورزی کوثر تقدیر و تجلیل شد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید