آغاز تولید اجداد آرین در فارم‌های کرمان - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    27 آذر 1402
    اخبار شرکت ها
    115 بازدید

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس علیرضا نظری جهرمی مدیر عامل شرکت مرغ اجداد دیزباد همزمان با تولید گله‌های اجداد نژاد آرین در استان‌های جنوبی کشور، ضمن بازدید از وضعیت شرایط عمومی، سلامت و روند تولید این گله در فارم کرمان، گفت: شرکت دیزباد متولی توسعه سویه آرین در کشور است و پیگیر هستیم با قدرت و افتخار این تولید ملی را به صورت کیفی و کمی ارتقا دهیم.

    در ادامه این بازدید، مهندس محمد رام برزین معاون تولید این شرکت عنوان داشت: وضعیت پرنده‌ها و این گله بسیار خوب است و روند افزایش تولید گله آرین و شرایط خوب کیفیت تخم مرغ‌های تولیدی برای رسیدن به شرایط نتاج خوب و استاندارد مهیا است.
    مهندس نظری جهرمی با اشاره به گزارش معاونان درباره کیفیت گله و باتوجه به آمار و اطلاعات اظهارداشت: شرکت دیزباد امروز همسو با سیاست‌های کلی کشور به دنبال پایداری و توسعه تولید سویه آرین است و لذا فعالیت تولید گله‌های اجدادی خود را وسعت داده است.

    در پایان این بازدید، مدیر عامل شرکت با اشاره به این که مهم ترین سرمایه‌های یک سازمان، نیروی انسانی است و افزایش و تقویت انگیزه این سرمایه‌ها از جایگاه والایی برخوردار است؛ از چندتن از همکاران در فارم‌های اجداد کرمان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

    منبع: روابط عمومی شرکت مرغ اجداد دیزباد

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید