تاکید مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بر حفظ سرمایه انسانی و دانش بهره برداری از آن - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    22 آذر 1402
    اخبار اخبار شرکت ها
    189 بازدید

    نشست تکریم و معارفه دو عضو هیات مدیره شرکت مرغ اجداد زربال برگزار شد.
    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی در ابتدای این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شرکت مرغ زربال را به عنوان بزرگترین مجموعه در هلدینگ کشاورزی کوثر، دارای جایگاهی ویژه دانست و گفت: نقش تعیین کننده و تاثیر گذار شرکت مرغ زربال در صنعت طیور و همچنین نقش آن در تنظیم بازار، این مجموعه استراتژیک را دارای اهمیتی دوچندان نموده است.
    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کوثر با اشاره به مطالبات و انتظارات از شرکت زربال، افزود: به هیات مدیره شرکتها، نگاه تشریفاتی و یا نمادین نداریم و با این رویکرد به دنبال تقویت آن با بهره گیری از حضور افراد متخصص، با تجربه و کاردان هستیم.
    وی تصریح کرد: حفظ سرمایه انسانی و توجه ویژه به آن و همچنین توانمندی و دانش بهره برداری از نیروی انسانی متخصص از ضرورتها و اولویتهای کاری محسوب می شود.


    غلامی در ادامه سخنان خود، هوشمند سازی را از مهمترین رویدادهای صورت گرفته در شرکت مرغ اجداد زربال دانست و گفت: با توجه به تاکید دکتر فخاری مدیرعامل محترم سازمان در این خصوص، همه ما ملزم به اجرای آن هستیم و لازم است تا پایان سال جاری با رفع موانع و مشکلات، کلیه اتفاقات در بستر هوشمندسازی صورت پذیرد.
    وی در پایان سخنان خود، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتها و خدمات دکتر سید حسن مهدوی فر و دکتر ارشیا بادی در هیات مدیره شرکت مرغ اجداد زربال، دکتر علیرضا یوزباشی و دکتر علی عفتی را به عنوان عضو هیات مدیره این شرکت معرفی نمود.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید