همکاری شرکت اشراق و سیمای ملی در تولید برنامه آموزشی - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    5 مهر 1402
    اخبار شرکت ها
    213 بازدید

    شبکه آموزش سیما با همکاری شرکت کشت و صنعت اشراق ویژه برنامه ای را با موضوع راهکارهای کاهش مصرف آب در دامداری ها تهیه و پخش نمود.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این برنامه آموزشی که در محل فارم تولیدی شرکت کشت و صنعت اشراق تهیه و تولید شده بود، دکتر ایوب لکی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت اشراق و دکتر مهدی بهرامی یکدانگی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، راهکارهای استفاده بهینه از آب در بخش کشاورزی و تولید محصولات استراتژیک را بیان و در این خصوص کشت ‌های فراسرزمینی و واردات را از جمله گزینه‌های مناسب دانستند.

    کارشناسان در برنامه تلویزیونی رویش (با تهیه کنندگی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی)، ضمن تشریح جایگاه آب در بخش کشاورزی و صنعت دامپروری، راهکارهای مدیریت و افزایش بهره‌وری از منابع آبی را تشریح نموده و شرکت کشت و صنعت اشراق را به عنوان یک مجموعه پویا و پیشرو در این حوزه معرفی نمودند.

    ایوب لکی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت اشراق در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی و اطلاع رسانی این شرکت، در خصوص هدف این مجموعه از مشارکت در این برنامه تلویزیونی، گفت: توجه ویژه به مسئولیت پذیری اجتماعی، باید یکی از رسالت های اصلی در شرکتهای فعال در حوزه امنیت غذایی باشد.

    وی ضمن اشاره به بحران کم آبی، افزود: مدیریت منابع آبی و مصرف بهینه از آن، یکی از راهکارهای مدیریت بحران آب در کشور است و شرکت کشت و صنعت اشراق علاوه بر تلاش در این زمینه، وظیفه خود می داند تا در حوزه آموزش نیز گامهای موثری بردارد.

     

     

     

    منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت کشت و صنعت اشراق

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید