اقبال عمومی به «زشریف» پس از برگزاری مجمع عمومی - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    22 فروردین 1403
    اخبار شرکت ها
    59 بازدید

    مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کشت و صنعت شریف آباد (سهامی عام) با حضور اکثریت سهامداران و نمایندگان قانونی آنان، نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضاء هیئت مدیره این شرکت برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، پس از حصول اطمینان از حضور اکثریت صاحبان سهام این شرکت یا نمایندگان قانونی آنان، در رعایت ماده 101 لایحه اصلاحی قانون تجارت، آقایان: ابراهیم غلامی به سمت رئیس مجمع، جواد حکاک زاده به سمت ناظر مجمع، حسین صادقی به سمت ناظر مجمع و سیدمحمود حاج اکبری به سمت منشی مجمع انتخاب شدند.

    در این جلسه، پس از استماع گزارش فعالیت هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به 30/09/1402 و بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به صورتهای مالی سال مالی منتهی به 30/09/1402، حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به 30/09/1403 و همچنین اعضاء حقوقی هیئت مدیره انتخاب و حق الزحمه حسابرس و بازرس نیز معین شد.

    تخصیص سود به ازای هر سهم مبلغ 555 ریال به سهامداران، مصوبه دیگر این مجمع بود که پس از بازگشایی نماد بورسی شرکت “زشریف” در بازار فرابورس در مورخ 27/12/1402، با اقبال عمومی مواجه گردید. به طوری که در روز بازگشایی آخرین معامله با ارزش 5640ریال و قیمت پایانی 5650ریال به ترتیب افزایش در هر سهم داشت.

    لازم به ذکر است شرکت کشت و صنعت شریف آباد اولین شرکت در مجموع شرکتهای بورسی وابسته به سازمان اقتصادی کوثر است که قبل از سال جدید و پایان سال 1402 مجمع خود را با موفقیت برگزار کرد و هدیه نوروزی خود را به سهامداران تقدیم کرد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید