نوسازی و بهسازی تجهیزات کارخانه آرد و نشاسته یاسوج - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    18 اردیبهشت 1403
    اخبار شرکت ها
    79 بازدید

    مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا از آغاز عملیات بهسازی، بازسازی و نصب تجهیزات جدید در واحد تولید آرد این مجموعه خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، سید رضا حسینیان با اعلام این خبر گفت: پیرو سیاستهای ابلاغی از سوی هلدینگ کشاورزی و همچنین موارد تکلیفی در جلسه مجمع عمومی شرکت در مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲،  اولین مرحله از عملیات بهسازی و بازسازی واحد آرد شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا آغاز شد.

    مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا افزود: اعتبار لازم جهت این فرایند، از محل سود عملیاتی شرکت تامین شده و در این خصوص نسبت به عقد قراردادهایی سه گانه جمعاً به مبلغ ۳۳/۱۳۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال اقدام شده است.

    وی با اشاره به مشروح این قراردادها، تصریح کرد: خرید دستگاه و تجهیزات و انتقال سیاه دانه گیر واحد بوجاری به مبلغ ۱۴/۲۹۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال، خرید تجهیزات برای اصلاح و استاندارد سازی بسته بندی و بارگیری سبوس (طبق دستور اداره کل استاندارد) به مبلغ ۱۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال و خرید دستگاه جت پرینتر درشت نگار بر روی کیسه های واحد آرد (طبق دستور العمل نشانه گذاری از دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد) به مبلغ ۵/۳۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته انجام شده و تمامی دستگاه ها و تجهیزات خریداری شده به محل کارخانه آرد، نشاسته، گلوکز و دکستروز یاسوج منتقل شده است.

    حسینیان در پایان، با بیان اینکه «اقدامات صورت گرفته موجب افزایش کیفیت و تنوع محصولات ما در زمینه تولید آرد و سبوس‌گیری می‌گردد» خاطر نشان کرد: بخشی از این تجهیزات نصب و راه‌اندازی شده است و بخشی دیگر نیز حداکثر طی یکماه آینده، نصب و راه اندازی خواهد شد.

     

     

    منبع: روابط عمومی شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا

    مقالات مرتبط

    اخبار شرکت ها
    اولین جلسه شورای مدیران شرکت توسعه مکانیزاسون و صنایع کشاورزی کوثر با حضور مدیرعامل جدید برگزار گردید.
    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، اولین جلسه شورای مدیران شرکت توسعه مکانیزاسون و صنایع کشاورزی کوثر با ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید