اهتمام برای خودکفایی در تولید محصولات اساسی، مجاهدت بزرگی است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    18 اردیبهشت 1403
    اخبار اخبار شرکت ها
    39 بازدید

    مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این هلدینگ با اشاره به ضرورت تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری، گفت: تغییر رویکردها، عاملی مهم در تدوین سیاست گذاری های جدید است و در این چهارچوب، مجموعه هلدینگ کشاورزی تصمیم دارد بر مبنای بررسی، رصد و پایش عملکرد مدیران عامل شرکتهای تابعه، از ظرفیتهای داخلی و پتانسیلهای جدید بهره گیری کند تا با چابک‌سازی و توانمندسازی، رونق و جهشی در عرصه تولید محصولات غذایی ایجاد نماید.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود، جهاد اقتصادی را از اولویتهای اصلی کشور برشمرد و افزود: اگر دیروز مقابله با تهاجم نظامی و یا فرهنگی دشمن، اولویت اصلی کشور بود، امروز اهتمام شما در حوزه کار و تولید و تلاش برای خودکفایی و خوداتکایی در تولید محصولات اساسی، مجاهدتی بزرگ با اثراتی ماندگار در حوزه توسعه و سازندگی کشور است.

    وی ضمن تشکر از زحمات دکتر احمد شریعتی در دوران تصدی مدیرعاملی شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، به تحلیل عملکرد سال گذشته این شرکت پرداخت.

    دکتر احمد شریعتی در ابتدای این جلسه، ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در دوران تصدی مدیرعاملی این شرکت، از زحمات و حمایتهای مهندس غلامی مدیرعامل هلدینگ کشاورزی تشکر و قدردانی نمود.

    در بخش پایانی این نشست، مهندس غلامی ضمن تکریم و تقدیر از فعالیتها و اقدامات دکتر احمد شریعتی، مهندس محمد رام برزین را به عنوان سرپرست شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان معرفی نمود.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید