روابط عمومی «هلدینگ کشاورزی» برتر و پیشرو شناخته شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    12 دی 1402
    اخبار
    156 بازدید

    گردهمایی سالیانه روابط عمومی های شرکت های وابسته ی سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر؛ در این گردهمایی سالیانه که با حضور دکتر یوزباشی معاون مدیر عامل و حجت الاسلام محمد حسین پیریائی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد از روابط عمومی های برتر و فعال در سازمان تقدیر به عمل آمد.

    دکتر علیرضا یوزباشی در گردهمایی روابط عمومی های سازمان اقتصادی کوثر با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر بیان کرد: ضرورت دارد مدیران روابط عمومی ها از لحاظ ماموریتی در فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی متمرکز باشند.

    وی در ادامه متذکر شد: در صورت عدم تمرکز و قبول مسئولیت های گوناگون توسط مسئولین روابط عمومی ها هیچ کدام از فعالیت ها به سرمنزل نخواهد رسید و نتایج هدفگذاری شده حاصل نمی شوند.

    یوزباشی در نهایت بهبود چهره سازمانی را در گرو اطلاع رسانی هوشمند ارزیابی کرد و تاکید کرد: پایگاه های اطلاع رسانی سازمان به عنوان رکن اطلاع رسانی می‌باید در ابعاد امنیتی، محتوایی و ظاهری در تراز این سازمان بروزرسانی شود.

    محمد حسین پیریائی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اقتصادی کوثر نیز کیفیت واقعی گزارش های رسانه ای را منوط به آثاری که در لایه های مختلف مخاطبین می گذارد، اعلام کرد و گفت: بازخوردهای اجتماعی باید نشانگر فعالیت های رسانه ای شرکت های تابعه باشد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایش ها و نظارت های صورت گرفته توسط اداره کل دفتر روابط عمومی تشریح کرد: کتابچه راهنمای «در صحنه» که در شرف انتشار است معیار ارزیابی های بعدی روابط عمومی ها خواهد بود.

     

    در ادامه این نشست، صادق صدقگو مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) و همچنین گرامیداشت هفته مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به بیان اقدامات شش ماهه نخست و همچنین اولویتها و برنامه های این هلدینگ در شش ماهه دوم سال جاری پرداخت.

    وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات و در دنیای رسانه، باید پذیرفت که روابط عمومی یک علم، تخصص و دانش است، افزود: در جهان امروز، کارکرد روابط عمومی ها تغییر کرده است و بر این اساس، لازم است تا رویکرد مدیران نیز به همان میزان متحول شود.

    دکتر صدقگو با اشاره به باور عمیق و عنایت ویژه مجموعه سازمان اقتصادی کوثر خصوصاً دکتر فخاری مدیرعامل محترم و مهندس غلامی مدیرعامل هلدینگ کشاورزی به ظرفیت و توانمندی های رسانه، تصریح کرد: ضرورت ایجاد وحدت رویه در حوزه تولید و نشر محتوا از طریق تدوین استراتژی مناسب در این حوزه، عامل مهمی در تقویت برندینگ به عنوان بخش مهمی از استراتژی بازاریابی و همچنین ارتقا هویت سازمانی است.

    مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در بخش دیگری از سخنان خود، گزارش کوتاهی از اقدامات این هلدینگ و شرکتهای تابعه و همچنین برنامه های پیش رو در سه حوزه: اطلاع رسانی، تبلیغات و فرهنگی (مسئولیت اجتماعی) ارائه نمود.

    این نشست صمیمی که با هدف اعلام سیاست های رسانه ای، علاج چالش های موجود و بررسی دوره آموزشی برگزار شده در دانشکده خبر خبرگزاری فارس منعقد شده بود، از دکتر صادق صدقگو به عنوان مدیر روابط عمومی برتر، نوآور و پیشرو در مجموعه سازمان اقتصادی کوثر تقدیر شد.

    همچنین آقایان: حسن آبادی، راهوار، اصغرپور و عباسی به ترتیب: ریاست گروه اطلاع رسانی ستاد سازمان، رئیس اداره روابط عمومی شرکت خوراک دام پارس، رئیس سابق روابط عمومی شرکت شهاب و رئیس اداره روابط عمومی شرکت سیمکات و از بانوان: ناظریان، حاتمی و حیدریان به ترتیب مدیر روابط عمومی هلدینگ کوثرصبا، مدیر روابط عمومی هلدینگ معین کوثر و مدیر سابق روابط عمومی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر به عنوان مسئولان فعال در مجموعه روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر تقدیر به عمل آمد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید