گردهمایی سالیانه روابط عمومی های شرکت های وابسته ی سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر؛ در این گردهمایی سالیانه که با حضور دکتر یوزباشی معاون مدیر عامل و حجت الاسلام محمد حسین پیریائی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد از روابط عمومی های برتر و فعال در سازمان تقدیر به عمل آمد.
دکتر علیرضا یوزباشی در گردهمایی روابط عمومی های سازمان اقتصادی کوثر با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر بیان کرد: ضرورت دارد مدیران روابط عمومی ها از لحاظ ماموریتی در فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی متمرکز باشند.
وی در ادامه متذکر شد: در صورت عدم تمرکز و قبول مسئولیت های گوناگون توسط مسئولین روابط عمومی ها هیچ کدام از فعالیت ها به سرمنزل نخواهد رسید و نتایج هدفگذاری شده حاصل نمی شوند.
یوزباشی در نهایت بهبود چهره سازمانی را در گرو اطلاع رسانی هوشمند ارزیابی کرد و تاکید کرد: پایگاه های اطلاع رسانی سازمان به عنوان رکن اطلاع رسانی میباید در ابعاد امنیتی، محتوایی و ظاهری در تراز این سازمان بروزرسانی شود.
محمد حسین پیریائی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بینالملل سازمان اقتصادی کوثر نیز کیفیت واقعی گزارش های رسانه ای را منوط به آثاری که در لایه های مختلف مخاطبین می گذارد، اعلام کرد و گفت: بازخوردهای اجتماعی باید نشانگر فعالیت های رسانه ای شرکت های تابعه باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایش ها و نظارت های صورت گرفته توسط اداره کل دفتر روابط عمومی تشریح کرد: کتابچه راهنمای «در صحنه» که در شرف انتشار است معیار ارزیابی های بعدی روابط عمومی ها خواهد بود.
در ادامه این نشست، صادق صدقگو مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) و همچنین گرامیداشت هفته مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به بیان اقدامات شش ماهه نخست و همچنین اولویتها و برنامه های این هلدینگ در شش ماهه دوم سال جاری پرداخت.
وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات و در دنیای رسانه، باید پذیرفت که روابط عمومی یک علم، تخصص و دانش است، افزود: در جهان امروز، کارکرد روابط عمومی ها تغییر کرده است و بر این اساس، لازم است تا رویکرد مدیران نیز به همان میزان متحول شود.
دکتر صدقگو با اشاره به باور عمیق و عنایت ویژه مجموعه سازمان اقتصادی کوثر خصوصاً دکتر فخاری مدیرعامل محترم و مهندس غلامی مدیرعامل هلدینگ کشاورزی به ظرفیت و توانمندی های رسانه، تصریح کرد: ضرورت ایجاد وحدت رویه در حوزه تولید و نشر محتوا از طریق تدوین استراتژی مناسب در این حوزه، عامل مهمی در تقویت برندینگ به عنوان بخش مهمی از استراتژی بازاریابی و همچنین ارتقا هویت سازمانی است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در بخش دیگری از سخنان خود، گزارش کوتاهی از اقدامات این هلدینگ و شرکتهای تابعه و همچنین برنامه های پیش رو در سه حوزه: اطلاع رسانی، تبلیغات و فرهنگی (مسئولیت اجتماعی) ارائه نمود.
این نشست صمیمی که با هدف اعلام سیاست های رسانه ای، علاج چالش های موجود و بررسی دوره آموزشی برگزار شده در دانشکده خبر خبرگزاری فارس منعقد شده بود، از دکتر صادق صدقگو به عنوان مدیر روابط عمومی برتر، نوآور و پیشرو در مجموعه سازمان اقتصادی کوثر تقدیر شد.
همچنین آقایان: حسن آبادی، راهوار، اصغرپور و عباسی به ترتیب: ریاست گروه اطلاع رسانی ستاد سازمان، رئیس اداره روابط عمومی شرکت خوراک دام پارس، رئیس سابق روابط عمومی شرکت شهاب و رئیس اداره روابط عمومی شرکت سیمکات و از بانوان: ناظریان، حاتمی و حیدریان به ترتیب مدیر روابط عمومی هلدینگ کوثرصبا، مدیر روابط عمومی هلدینگ معین کوثر و مدیر سابق روابط عمومی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر به عنوان مسئولان فعال در مجموعه روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر تقدیر به عمل آمد.
ارسال ایمیل برای ما
پیام خود را ارسال بفرمایید