تاکید مدیرعامل هلدینگ کشاورزی بر وحدت رویه در حوزه بازرگانی - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    3 دی 1402
    اخبار
    208 بازدید

    نشست شورای مدیران هلدینگ کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ابراهیم غلامی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه گفت: ظلم ستیزی و یاری مظلوم، علاوه بر الزامات دینی و انسانی ما، از بزرگترین درسها در سیره عملی ائمه و حضرات معصومین(ع) ماست.

    مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، با آرزوی رهایی قدس شریف، افزود: بیداری بی سابقه جامعه جهانی در برابر جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و موج محکومیت آن در کشورهای اروپایی، یکی از نشانه های تحقق وعده الهی و دقت نظر مقام معظم رهبری در خصوص پیش بینی نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت حوزه بازرگانی در بنگاههای اقتصادی، تصریح کرد: یکی از تاکیدات دکتر فخاری مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر، ضرورت فعالیت بیش از پیش حوزه بازرگانی در سازمان، هلدینگ ها و شرکتهای تابعه بوده است که با عنایت به مباحث و مصوبات کمیته سیاستگذاری بازرگانی سازمان اقتصادی کوثر، این جایگاه مهم با رویکرد جدیدی در ساختار تشکیلاتی تعریف و ایجاد شده است.

    مهندس غلامی تاکید کرد: ضمن رعایت اصول استقلال در شرکتها و همچنین ضرورت بهره گیری از تجربیات و ظرفیتهای تخصصی آنها در حوزه بازرگانی، لازم است به منظور هماهنگی و هم افزایی بیشتر در راستای ایجاد وحدت رویه، همه فعالیتهای مرتبط با این بخش در شرکتهای تابعه در چهارچوب سیاستگذاری و خط مشی گذاری های مدیریت بازرگانی هلدینگ تعریف و تفسیر شود.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه با معرفی مهندس سجاد اصغری خواه به عنوان سرپرست مدیریت بازرگانی این هلدینگ، ابراز امیدواری کرد: دانش، تخصص و تجارب مرتبط ایشان در حوزه تجارت و بازرگانی، برطرف کننده موانع و مشکلات موجود و راهگشا و تسهیل گرفعالیت شرکتهای تابعه خواهد بود.

    گفتنی است اصغری خواه از مدیران باسابقه سازمان اقتصادی کوثر و از فرزندان معظم شهداست که با حکم مهندس ابراهیم غلامی به عنوان سرپرست مدیریت بازرگانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر منصوب شده است.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید