برنامه ریزی پیشگامان کوثر برای رشد سرانه مصرف آبزیان - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    4 دی 1402
    اخبار شرکت ها
    108 بازدید

    معاونین شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از مزارع و سالن های پرورش ماهی شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر در منطقه احمد آباد مستوفی بازدید کردند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، این بازدید که با حضور دکتر مهراب فرجی معاونت تولید، مهندس حسین بورقانی فراهانی معاونت امور شرکتها، مهندس مسعود محمدی معاونت سرمایه گذاری و توسعه، مهندس حسن سبحانی معاونت اداری و مالی و همچنین مهندس رضاپورقاسم مدیر حوزه مدیرعامل صورت پذیرفت، بخش های مختلف این مجموعه مورد بازدید و پایش میدانی قرار گرفت.

     

    در ادامه این بازدید، مهندس مسعود وجدانی فرد مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر و مهندس امیر حبیبی نائب رئیس هئیت مدیره و مدیربازرگانی این شرکت، در نشستی ضمن ارائه گزارشی تفصیلی از اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری، برنامه عملیاتی شش ماهه دوم را تشریح نمودند.

    وجدانی فرد در این نشست ضمن اشاره به ثبت رکورد جدید در فروش روزانه آبزیان در این فارم، گفت: برنامه ریزی برای حضور موثر در بازار مصرف و تلاش برای مدیریت عرضه و تقاضا، بخشی از برنامه های ما در سال جاری بوده است که به لطف خدا و همت همکاران ما، محقق شد.

    مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر، رونق تولید توام با کاهش قیمت تمام شده به منظور مهار تورم و رشد سرانه مصرف آبزیان در سفره مردم را از برنامه های میان مدت این مجموعه تولیدی دانست و افزود: با رفع برخی از موانع و حرکت در چهارچوب سیاستهای ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی کوثر، این توفیقات قابل دستیابی و تحقق است.

    در این نشست، مسائل، مشکلات و موانع موجود در مسیر تحقق اهداف این مجموعه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    گفتنی است که شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر در زمینه تولید محصولات زراعی و همچنین با داشتن سالن ها مجهز پرورش ماهی، از شرکتهای پیشرو در این صنعت مهم و استراتژیک محسوب می شود.

     

    منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید