سفر دو روزه مدیرعامل هلدینگ کشاورزی به یاسوج - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    26 شهریور 1402
    اخبار اخبار شرکت ها
    169 بازدید

    مهندس رضا حسینیان سرپرست شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا از سفر دو روزه مهندس ابراهیم غلامی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به یاسوج خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، بر اساس اعلام وی، ابراهیم غلامی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر جهت پیگیری مصوبات سفر قبلی مدیران سازمان اقتصادی کوثر به یاسوج و همچنین دستور ریاست محترم جمهوری در خصوص راه اندازی کامل کارخانه آرد و نشاسته و گلوکز دنا در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، در روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 شهریور ماه به این استان سفر خواهد کرد.

    مهندس غلامی در خردادماه سال جاری به همراه دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و جمعی از مدیران ارشد این سازمان به یاسوج سفر کرده بود و ضمن بازدید از کارخانه تولید آرد، نشاسته و گلوکز دنا، با مسئولان این استان دیدار و گفتگو داشت.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در این سفر به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت فعال سازی واحدهای این شرکت در راستای ارزش آفرینی برای این مجموعه، با مقامات و مسئولین ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و نشست هایی خواهد داشت.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید