روز دوم در نمایشگاه دام و طیور چه گذشت؟ - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    2 مرداد 1402
    اخبار
    222 بازدید

    روز دوم با استقبال بیشتر بازدید کنندگان و رفت و آمد مسئولین سازمان اقتصادی کوثر آغاز شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، نمایشگاه در روز دوم شاهد استقبال بیشتری از سوی بازدیدکنندگان بود. حضور مدیران ارشد موسسه سرم سازی رازی در غرفه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و نشست مشترک به منظور تقویت همکاری‌ها و اشنایی با فعالیتها و نوآوری‌های شرکت‌های تابعه خصوصاً شرکت شیمی دارو کوثر یکی از رویدادهای مهم روز دوم بود. بازدید مهندس مجید زین‌العابدینی فرد مدیر کل حراست سازمان اقتصادی کوثر به همراه مهندس محسن ملک‌نیا مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و جمعی از مدیران ارشد حراست از نمایشگاه و گفتگو با مدیران عامل شرکت‌های تابعه و آرزوی موفقیت برای آنان دومین رویداد این روز بود. در ادامه این روز پرکار، دکتر افشین کوراوند مدیر کل دفتر بازرگانی داخلی سازمان اقتصادی کوثر و نیز مهندس بنی هاشم مشاور مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از غرفه هلدینگ کشاورزی کوثر بازدید کردند و با مدیران عامل شرکتها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    در ادامه، مهمترین رویداد رسانه‌ای این نمایشگاه رقم خورد و تیم تخصصی تولید محتوای بصری اداره کل روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر در غرفه شرکت سرمایه‌گذاری کوثر حاضر شدند و به صورت تفصیلی با مدیران عامل شرکت‌های تابعه، مصاحبه تصویری داشتند.

    مدیران عامل در این گفتگو، اقدامات و فعالیتهای خود طی یکسال گذشته در زمینه افزایش تولید، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و کنترل بازار را تشریح نمودند. بازدید آقای بنی‌هاشم مشاور رسانه‌ای مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و حضور در غرفه شرکتهای تابعه و گفتگوی تفصیلی با مدیران عامل آنها و دریافت گزارش از اهم اقدامات انجام شده در حوزه اطلاع رسانی رویداد مهم دیگر بود. حضور بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان و تیم استقلال تهران و سرمربی تیم هوادار تهران محمود فکری در غرفه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و تقدیر از فعالیتهای هلدینگ کشاورزی کوثر و شرکتهای تابعه در زمینه تقویت امنیت غذایی کشور، اخرین رویدادهای مهم دیگر روز‌ دوم نمایشگاه بود

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید