عملکرد حراست، ضمانتی برای تعالی و رشد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    22 تیر 1402
    اخبار
    203 بازدید

    مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با صدور پیامی به مناسبت بیست و دوم تیرماه روز حراست، از خدمات و زحمات مدیران و پرسنل حراست تقدیر و تجلیل کرد.
    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، در این پیام آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    شناسایی دقیق نقاط قوت و ضعف هر مجموعه، مقدمه‌ای برای تحلیل و تدبیر مدیران است و ارائه مشورت و راهنمایی برای صیانت از مدیران و کاهش ضریب خطا، مقومه‌ای برای بهره‌وری بهتر از منابع انسانی و کارآمدی بیشتر است.
    مشاوره‌هایی مشفقانه که نه تنها بر اساس شرح وظایف رسمی و قانونی که بنا به توصیه حضرات معصومین(ع) است و بر سه رکن اساسی صداقت، امانت و صراحت استوار است.
    وظیفه «حراست» پاسداری و حفاظت از دستاوردهای هر مجموعه و عملکرد صحیح آن نیز ضمانتی برای تعالی و رشد است. حراست چشم بینا و گوش شنوای مدیران و مسئولین است و دقت، سرعت و کیفیت خدمت رسانی را تضمین می‌کند.
    از این رو، فقط ۲۲ تیرماه را روز حراست نمی‌دانیم و هر روز و هر لحظه، روز تکریم و بزرگداشت زحمات و خدمات مدیران و پرسنل دلسوز، متعهد و کاردان حراست است.
    اینجانب به نمایندگی از مدیران سخت کوش و پرسنل زحمت‌کش شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و شرکتهای تابعه این هلدینگ، ضمن تقدیر و تجلیل از اقدامات موثر و ماندگار مجموعه حراست سازمان اقتصادی کوثر خصوصاً شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، برای همه این عزیزان آرزوی توفیق روز افزون و بهروزی دارم.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید