«جهش تولید» جز با اتکا بر ظرفیت و توانمندی سرمایه انسانی امکان پذیر نیست - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    25 فروردین 1403
    اخبار
    39 بازدید

    مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، با صدور پیامی ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات مدیران و پرسنل این هلدینگ و شرکتهای تابعه، 25 فروردین «روز ملی منابع انسانی» را گرامی داشت.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در بخشی از این پیام آمده است:

    پایایی و پویایی هر سازمان در گرو باورمندی مدیران به حیاتی ترین و ارزشمندترین سرمایه آن است. سرمایه ای که نه تنها موفقیت و شکست یک سازمان در گرو آن است بلکه منشا همه تحولات و خلاقیت ها محسوب می شود و با دمیدن روح در کالبد هر مجموعه، جنبش و جوشش را پدید می آورد.

    در سپهر دنیای امروز و در ساحت علم مدیریت، عنوان «سرمایه انسانی» جایگزین کلماتی مثل نیروی انسانی یا منابع انسانی شده است تا ضمن ایجاد باورمندی به این سرمایه عظیم و لایتناهی، ارزشمندی آن را به مدیران کلیه سطوح سازمانی یادآور شود.

    ضمن تقدیر و تجلیل از تلاش و کوشش کلیه همکاران عزیزم در هلدینگ و سایر شرکتهای تابعه، از حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری تا کارشناسان خدوم و کارکنان سخت کوش در خط مقدم جبهه تولید، بر خود فرض می دانم به رسم قدرشناسی 25 فروردین ماه «روز ملی منابع انسانی» را به شما بزرگواران تبریک عرض کنم و اقدامات و زحمات شما در راستای خودکفایی و تقویت امنیت غذایی کشور را ارج نهاده و دوام سلامتی و توفیق شما از درگاه حضرت پروردگار مسالت نمایم.

    امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ارواح طیبه شهدای راه حق و فضیلت، در سال جاری نیز با مشارکت و همراهی شما، گامهای موثر و ماندگاری در راستای تحقق تدابیر و منویات مقام معظم رهبری برداریم که جهش تولید در بخش کشاورزی جز با اتکا بر ظرفیتهای تجربی و توانمندی های تخصصی سرمایه انسانی امکان پذیر نخواهد بود.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید