تولید آرد سبوس دار کامل به «کوثر دنا» واگذار شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    6 آبان 1402
    اخبار شرکت ها
    138 بازدید

    با پیگیری و مذاکرات سرپرست شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا، تولید آرد کامل به کارخانجات آرد، نشاسته و گلوگز یاسوج واگذار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در کارگروه گندم، آرد و نان این استان با بیان این خبر گفت: تولید نان کامل (نان با سبوس و جوانه کامل) در واحد‌های خبازی استان در دستور کار قرار گرفته و کارخانه آرد و نشاسته یاسوج مکلف به تولید آرد کامل شد.

    حسن رضاپور  با اشاره به تولید نان کامل در سطح استان گفت: هنوز قیمتی برای نان کامل در سطح استان تعیین نشده است که به طور آزمایشی و طی یک ماه نان کامل ۲۰ درصد بیشتر از نان معمولی عرضه خواهد شد.

    لازم به ذکر است، این آرد تمام اجزای یک دانه گندم را در خود دارد که سبوس آن جدا نشده و به همین دلیل نیز آرد گندم کامل نامیده می شود. باتوجه به تولید آزمایشی این آرد در کارخانجات آرد ونشاسته و گلوگز یاسوج وتایید این آرد از سوی دستگاه های نظارتی وبهداشتی، تولید آرد کامل به این شرکت واگذار گردید. تولید این آرد در راستای ارتقا امنیت غذایی و تقویت سلامت عمومی برای اولین بار در کارخانجات آرد ونشاسته و گلوگز یاسوج تولید می شود.

     

    منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید