تقدیر و تشکر پرسنل هلدینگ کشاورزی کوثر از مدیرعامل - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    4 بهمن 1402
    اخبار
    146 بازدید

    در آستانه میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر، پرسنل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با امضای نامه ای از زحمات، اقدامات و فعالیتهای مهندس ابراهیم غلامی مدیر عامل این هلدینگ، تقدیر و تشکر کردند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در متن این نامه که به امضای مدیران و پرسنل این شرکت رسیده، خطاب به مهندس ابراهیم غلامی آمده است:

    مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می دارند.

    به شکرانه توفیق و به پاسداشت همت وثیق حضرت عالی در اعمال مدیریت در حوزه بهبود عملکرد شامل اجرای بهینه امور،  حاکمیت نظم و انضباط بر مجموعه تحت مدیریت، حسن خلق،  تعامل سازنده با کارکنان، ایجاد جوی صمیمانه در بخش تحت مدیریت، درک بالا نسبت به مسائل کلان و راهبردی سازمان، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور؛ این لوح تقدیر تقدیم حضور ارجمندتان می گردد.

    امید است با اتکا به ذات اقدس الهی، ذیل عنایات حضرت صاحب الزمان(عج) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه معزز شهدا و ایثارگران موید و سربلند باشید.

     

    با احترام

    همکاران شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    این لوح تقدیر، طی مراسمی با حضور معاونین و مدیران این شرکت،  توسط مهندس حسین بورقانی فراهانی معاون امور شرکتهای هلدینگ کشاورزی – به نمایندگی از طرف کلیه پرسنل – به مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر تقدیم شد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید