تقدیر مسئولان ورامین از مدیرعامل شرکت اشراق - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    6 مهر 1402
    اخبار شرکت ها
    168 بازدید

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین، بخشدار مرکزی و جمعی دیگر از مدیران این شهرستان، ضمن بازدید از شرکت کشت و صنعت اشراق، از اقدامات و فعالیتهای مدیرعامل این شرکت تقدیر به عمل آوردند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع سانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، سید محمد زاهدی بخشدار مرکزی شهرستان ورامین و آرمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین به مناسبت هفته دفاع مقدس، از این مجتمع تولیدی بازدید کردند.

    در این بازدید که جمعی از اعضای هیئت مدیره این شرکت نیز حضور داشتند، دکتر ایوب لکی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت اشراق ضمن قدردانی از توجه مدیران دولتی به بخش تولید، گفت: امنیت غذایی به عنوان یکی ازمولفه های امنیت ملی کشور، همواره مورد تاکید و توجه ویژه مسئولین و مقامات محترم کشور بوده است و تقویت آن باعث رونق تولید و توسعه پایدار است.

    وی با اشاره سیاستهای ده گانه ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی کوثر و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سال 1402 با شعار «رشد تولید و مهار تورم»، تصریح کرد: افزایش بهره وری از منابع پایه و مولد سازی از طریق استقاده از ظرفیتهای بالقوه موجود، علاوه بر تحقق شعار امسال، باعث تامین امنیت غذایی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار می شود.

    لکی با اشاره به برخی از مشکلات پیش روی تولید، رویکرد احیای اراضی کشاورزی و همچنین مولدسازی بخشی از املاک، بخشی از برنامه آینده شرکت دانست و افزود: با سیاستگذاری و راهبری سازمان اقتصادی کوثر و هلدینگ کشاورزی این مجموعه و همچنین همراهی و حمایت مسئولین محلی، بهبود وضعیت موجود به وضعیت مطلوب، قابل تحقق و در دسترس است.

    در پایان این نشست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین و بخشدار مرکزی این شهرستان از دکتر ایوب لکی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت اشراق و اعضای هیئت مدیره این شرکت، تقدیر نمودند. همچنین در حاشیه این نشست، از زحمات کارکنان این مجتمع خصوصاً فرزندان شاهد و ایثارگر تجلیل شد.

     

     

    منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت کشت و صنعت اشراق

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید