بازدید مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و هیات همراه از شرکت کشت و صنعت شریف آباد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    5 اردیبهشت 1403
    اخبار
    41 بازدید

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت شریف آباد ، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به همراه مدیران ارشد ستادی روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ از شرکت کشت و صنعت شریف آباد واقع در منطقه آبیک قزوین بازدید بعمل آوردند.

     

    در ابتدای این بازدید دکتر چیذری رئیس هیئت مدیره شرکت شریف آباد، ضمن خیر مقدم به مهندس غلامی و هیات همراه در خصوص فعالیت و آمار تولید اظهار کرد: مجموعه کشت و صنعت شریف آباد با نظم و همدلی به جایگاه وآمار مطلوب منتهی به رشد رسیده است. در ادامه نیز دکتر حاج اکبری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره خبر از رکورد 43/2 کیلوگرم در روز وتولید شیر خام در پایان فروردین ماه روزانه 175 تن داد.

    وی همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته و تشریح اوضاع فعلی شرکت به منظور رونق تولید هم در کشت و صنعت و هم در کارخانه فرآورده های لبنی رابتا در سال جاری ارائه نمود. سپس مهندس ابراهیم غلامی ضمن ابراز خرسندی از گزارش،نظرات و پیشنهادات هیأت مدیره،و مدیرعامل آن شرکت وآرزوی بهروزی در سال جدید بیان نمود: تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدام قاطع و مدبرانه فرزندان انقلابی کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله به رژیم غاصب صهیونیستی، باعث شادی و خوشحالی نه تنها مسلمانان ایران و جهان بلکه مستضعفان و انسانهای آزاده ای شده است که سالهاست شاهد حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس هستند.

    وی با بیان بخشی از تاریخ اسلام و روایات معصومین(ع) در خصوص موضوع ولایت پذیری، افزود: ولایت مداری یعنی اعتماد و اعتقاد و به تعبیر بهتر «گوش به فرمان بودن» که در مباحث مدیریت منابع انسانی نیز این موضوع به تفصیل و در قالب دانش روز، تشریح شده است. مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ خاطر نشان کرد: تقویت تولید داخلی و جهش آن عامل مهمی در تقویت معیشت و بزرگ شدن سفره مردم از یک سو و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در کشور است. ابراهیم غلامی با اشاره به تاکید رهبری بر استفاده از مشارکت مردم در عرصه تولید، گفت: هر کس در هر جایگاهی، مسئولیت خود را به طور صحیح انجام دهد، مشکلات کشور مرتفع می شود و دخیل کردن مردم در فرایند تولید، عاملی در تقویت این رویکرد است. وی ضمن امیدواری از خدمات و دستاورد های شرکت کشت و صنعت شریف آباد آن را ستودنی خواند و اقدامات آن را در زمینه بهره گیری از مشارکت در فرایند تولید و رکورد شیر را نمونه بارز نظم و تلاش و اتحاد در این مجموعه دانست و بیان نمود: در راستای منویات مقام معظم رهبری، این شیوه مدیریتی نتیجه عملکرد برنامه ریزی صحیح و منظم مدیریت شرکت و همکاران ایشان در مجموعه به وضوح قابل مشاهده است .

    مهندس غلامی در پایان ضمن خداقوت به پرسنل پرتلاش و خدوم شرکت شریف آباد بیان داشت امید است با تمرکز، وحدت و نظمی که دراین مجموعه وجود دارد، اقدامات و عملیات برنامه ریزی شده در سال 1403 و توسعه سهم بازار که از توقعات گروه کشاورزی از این شرکت به شمار می رود به نحو احسن انجام شود.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید