برنامه ریزی جدید هلدینگ؛ از تشکیل کارگروه های تخصصی تا ایجاد زنجیره تولید در مناطق آزاد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    12 اردیبهشت 1402
    اخبار
    253 بازدید

    چهارمین نشست شورای مدیران عامل شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با حضور مهندس ابراهیم غلامی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، دکتر کاظم خاوازی رئیس هیات مدیره، معاونین، مدیران شرکت و مدیران عامل شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در ابتدای این نشست دکتر کاظم خاوازی رئیس هیات مدیره این شرکت گفت: سود آوری برای جامعه هدف، نیازمند هدف گذاری، برنامه ریزی، هفکری و کار شبانه روزی است.

    وی به دستور دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر مبنی بر تشکیل کمیته تجارت خارجی اشاره کرد و ضمن تاکید بر تحول در اقتصاد تولید افزود: برای صادرات محصولات و استفاده از ظرفیت فروش در خارج از کشور، مطالعاتی در بازار محصولات غذایی در برخی از کشورهای همسایه در حال انجام است تا بعد از نیاز سنجی، بر اساس شرایط اقلیمی، فارم های تولیدی جانمایی شود.

    دکتر خاوازی همچنین در خصوص ایجاد زنجیره تولید در مناطق آزاد و ویژه توضیحاتی ارائه نمود.

    در ادامه این نشست، مهندس ابراهیم غلامی ضمن خیر مقدم و تبریک روز جهانی کارگر گفت: نقش اثرگذار و سازندۀ قشر کارگر و جایگاه آن در سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بارز و ویژه است.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات کارگران خط مقدم تولید در مجموعه شرکتهای تابعه افزود: ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی، وظیفه داریم تا با برنامه ریزی و هماهنگی، تلاش و کوشش و در نهایت رصد و پایش فرایندهای اجرایی و عملیاتی، روندی صعودی و ثابت را در سرمایه و ارزش سهام این شرکت ایجاد کنیم تا علاوه بر حفظ سهامدار به عنوان یک شریک اقتصادی، در بُعد اعتقادی نیز بتوانیم تحولی در معیشت و زندگی جامعه هدف ایجاد کنیم.

    وی با اشاره به لزوم رعایت یکپارچگی در شرکتهای تابعه، تصریح کرد: مجموعه هلدینگ، لازم است به صورت هماهنگ تصمیم بگیرد و عمل کند، از خرید نهاده تا قیمت گذاری محصولات، این هم افزایی و همراهی دیده شود.

    ابراهیم غلامی ضمن بیان انتظارات خود از مدیران عامل شرکتها گفت: تشکیل کارگروههایی تخصصی برای سیاستگذاری و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف مدنظر، در حوزه های مرتبط با فعالیت شرکتها تشکیل خواهد شد تا از تجربه و تخصص مدیران عامل در حل مشکلات سایر شرکتها بهره گیری شود.

    وی با اعلام اینکه «اولین کارگروه که هفته گذشته به منظور اقدام مالی مشترک بین بانک دی و هلدینگ تشکیل شده است و از هفته آینده نیز جلسات آن تشکیل خواهد شد» افزود: کارگروه طیور، دام، کشت و صنعت و… بخشی از این کارگروهها است که لازم است علاوه بر حضور مدیران عامل، از دانش و توانمندی متخصصین مالی و اقتصادی نیز استفاده شود.

    نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، تصریح کرد: کارکنان این شرکت از صدر تا ذیل، تمام قد در خدمت تولید هستیم تا با سیاستگذاری، نظارت و راهبری، فرایند تولید را تسهیل کنیم.

    غلامی در پایان سخنان خود، بر اهمیت اطلاع رسانی فعالیتهای انجام شده توسط شرکتها تاکید کرد و گفت: انتشار دقیق و به موقع اخبار اقدامات صورت گرفته، علاوه بر شفاف سازی، باعث تقویت روحیه خودباوری در جامعه و امید بخشی بین ذی نفعان این شرکت یعنی خانواده معظم شهدا و ایثارگران می شود.

    وی در ادامه به ضرورت توجه ویژه به سیاستهای ده گانه ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی کوثر اشاره و اجرای دقیق آن را از اهم انتظارات اعلام نمود.

    در بخش دیگری از این نشست، مدیران عامل شرکتهای تابعه، برنامه های راهبردی خود را در راستای تحقق اقتصاد رهنما و سیاستهای ده گانه سازمان اقتصادی کوثر در سال 1402 ارائه و تشریح کردند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید