کارگروه کشاورزی و دامپروری نهادهای انقلاب اسلامی تشکیل شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    18 اردیبهشت 1402
    اخبار
    260 بازدید

    دومین نشست کارگروه کشاورزی و دامپروری نهادهای انقلاب اسلامی به میزبانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر تشکیل شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، این نشست با حضور دکتر علی اوتارخانی و مهندس ابراهیم غلامی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل  شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و همچنین مدیران عامل هلدینگ‌های کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی و سازمان اوقاف و امور خیریه در محل سالن جلسات شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

    در این نشست، مهندس غلامی ضمن معرفی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و شرکتهای تابعه،  به ظرفیتها و پتانسیلهای این شرکت اشاره کرد و گفت: تدوین سیاستهای اجرایی و عملیاتی ده گانه برای سال 1402 در چهارچوب راهبرد بنیادین « اقتصاد رهنما» که رویکرد اصلی سازمان اقتصادی کوثر است، نقشه راه این شرکت برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال 1402 مبنی بر «رشد تولید و مهار تورم» است.

    وی ضمن ارائه برنامه هدف گذاری شده و تفصیلی شرکت، بر هم افزایی و همگرایی نهادهای انقلاب اسلامی در حوزه کشاورزی تاکید کرد و افزود: رویکرد جهادی و نگاه دانش محور در حوزه مدیریتی و اجرایی در بخش کشاورزی، باعث تحول در نگاه سنتی غالب در بخش کشاورزی که به دور از برنامه محوری و آینده‌نگری شکل گرفته است، خواهد شد.

    در ادامه این نشست، در خصوص فرایند اجرایی این برنامه ها و عملیاتی شدن استراتژی های مد نظر شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در سال 1402، بحث و تبادل نظر شد.

    مقالات مرتبط

    اخبار
    خبر شیمی دارو
    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت شیمی دارو: مدیر عامل شرکت شیمی‌دارو کوثر در بیست ...

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید