ورود غدام به زنجیره تولیدگوشت مرغ با برند پارس - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    5 مرداد 1402
    اخبار شرکت ها
    188 بازدید

     

     

    به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس، در این رویداد ضمن گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر از ظرفیت های مجموعه خویش برای افزایش تولید و هم افزایی وگسترش بازارهای صادراتی به منظور کمک به کاهش تورم سخن گفت که در پی می آید.

    مهندس حامد جورابلی، مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس، مرغ پارس را تازه ترین محصول این شرکت برای حرکت در مسیر خودکفایی و امنیت غذایی معرفی کرد و گفت: با توجه به اینکه رسالت اصلی این شرکت تولید خوراک دام است لذا محصول مرغ پارس نیز از محصولات همین شرکت تغذیه خواهد کرد. این امر از یک سو سبب کاهش هزینه تمام شده تولید مرغ پارس و از سوی دیگر سبب افزایش کیفیت این محصول می شود.

    وی برند خوراک دام پارس را اولین و شناخته شده ترین برند تولید خوراک دام و طیور درکشور دانست و افزود: بواسطه برخورداری این شرکت از آزمایشگاهی مجهز و مستقل، کیفیت محصول، شرط اول تولیدات این شرکت است و میزان رضایتمندی بخش های مصرف کننده، نشان دهنده سطح بالای کیفیت خوراک دام پارس است.

    جورابلی گفت: در حوزه خودکفایی، شرکت خوراک دام پارس همکاری خوبی با بخش های دانش بنیان دارد و از محصولات این بخش ها استفاده می کند. با توجه به کمبود و وارداتی بودن نهاده های پروتئینی، توانسته ایم با همکاری شرکت های دانش بنیان قسمتی از مواد اولیه مورد نیاز خود را در داخل تهیه کنیم. این امر نه تنها گامی برای خودکفایی بلکه صرفه جویی در هزینه ها را هم باعث شده است.

     

     

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید