میزان توانمندی شرکت‌ها در حوزه تبلیغات و ارتباطات، در نمایشگاه مشهود بود - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    15 اسفند 1401
    اخبار
    244 بازدید

    نشست بررسی نقاط قوت وضعف اولین رویداد نمایشگاهی مساله محور سازمان اقتصادی کوثر در سالن جلسات شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر صادق صدقگو سرپرست روابط عمومی این شرکت در ابتدای این نشست، ضمن خیرمقدم و تبریک ایام فرخنده اعیاد شعبانیه گفت: هر رویدادی دارای نقاط قوت و ضعف ست و قطعاً بررسی آنها و هم اندیشی و هم افزایی برای ارائه راه حل، در موارد مشابه راهگشا خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه آشنایی با ظرفیت و پتانسیل شرکتهای تابعه از مهمترین محاسن این نمایشگاه بود، افزود: میزان توانمندی مدیریت در حوزه تبلیغات و ارتباطات، رویکرد نسبت به حوزه روابط عمومی و میزان مسولیت پذیری و احساس وظیفه هر یک از شرکتها در نحوه و چگونگی حضورشان در این رویداد مشهود و قابل رویت بود.

    صدقگو در بخش پایانی سخنان خود، تقویت نقاط مثبت و تلاش برای بهبود ضعفها را نتیجه چنین جلساتی دانست و تصریح کرد: تقویت یا تخریب، محاکمه یا تشویق هدف این نوع نشست‌ها نیست. قطعاً نکاتی هم از دید ما مغفول مانده است و نظرات همکاران در این هم‌اندیشی راهگشا خواهد بود.

    در ادامه دکتر مجید ولدان مدیر حوزه مدیرعامل، ضمن تشکر از تلاش همه شرکتها در برگزاری این نمایشگاه، حضور یکپارچه شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی کوثر در کنار یکدیگر و برقراری ارتباط نزدیک و تبادل نظر با هم را از مهمترین نقاط قوت این رویداد دانست و گفت: این نمایشگاه، نخستین رویداد مساله محور سازمان اقتصادی کوثر بود و دستاوردهای مثبت و خوبی داشت. برنامه ریزی برای برگزاری چنین رویدادهایی در سال آینده و همچنین بهره گیری بهتر و بیشتر از حضور شرکتهای دانش بنیان در آن، در گرو برگزاری چنین جلسات به منظور تبادل نظر و بررسی نقاط قوت و ضعف است.

    در ادامه این نشست، جهانگیر حبیبی مدیرعامل شرکت بازرگانی تحفه (مجری برگزاری نمایشگاه) و همچنین مسئولین روابط عمومی شرکتهای تابعه، نظرات خود را بیان کردند.

    اولین رویداد نمایشگاهی مساله محور سازمان اقتصادی‌ کوثر با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان از دوم لغایت پنجم اسفندماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده بود .

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید