مدیر و کارگران شهرک گلخانه‌ای کوثر «نمونه» شدند - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    11 اردیبهشت 1402
    اخبار شرکت ها
    336 بازدید

    مدیر و 5 نفر از کارگران شهرک گلخانه ای کوثر وابسته به شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر، به عنوان مدیر و کارگر نمونه انتخاب شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر، همایش تجلیل از مدیران و کارگران نمونه واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اسلام آباد غرب، با حضور مهندس حمیدرضا کرمی فرماندار، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدروح‌الله زمانی موسوی امام جمعه، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مهندس بیژن رضایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

     

    حجت الاسلام و المسلمین زمانی موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب در این مراسم گفت: وجود ۱۴ هزار شهید کارگر کشور نشانه این است که قشر زحمتکش علاوه بر فعالیت اقتصادی در راه خدا مجاهدت کردند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

    وی افزود: تقارن بسیار زیبایی است که سالروز گرامیداشت کارگران و فرهنگیان پشت سر هم قرار دارند چون نماد فرهنگ، معلم است و نماد اقتصاد کشور، کارگران هستند.

    امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: اکنون شرایط کشور شرایط ویژه‌ای است و غربی‌ها با محوریت آمریکا شرارت‌هایی علیه کشور ما انجام دادند که یکی از جنایاتی که بر علیه ملت ایران انجام دادند؛ نزدیکترین تاریخ همین ۵ اردیبهشت سالروز واقعه طبس است.  حجت الاسلام و المسلمین زمانی موسوی خاطر نشان کرد: جرم ملت ما این است که مردم ما نمی خواهند وابسته باشند و می خواهند روی پای خود بایستند و استقلال داشته باشند، البته جمهوری اسلامی ایران در حال صدور آرمان‌هاست و ما باید خودمان تلاش کنیم که به این آرمان ها برسیم.

    در ادامه این مراسم، حمید رضا کرمی فرماندار اسلام آباد غرب با تبریک روز جهانی کارگر گفت: روز کارگر یک روز جهانی است که در کشورهای غربی کارگران برای بیان خواسته های خود دست به اعتراض می‌زنند اما این روز در کشور ما پاس داشته می شود که برگرفته از باورهای دینی و اسلامی است.

    وی افزود: سیاست دولت خدمتگزار در استان و شهرستان در راستای کاهش بیکاری و اشتغالزایی، حمایت از سرمایه‌گذاری است.

    کرمی تصریح کرد: شهرستان اسلام آبادغرب  با توجه به پتانسیل هایی که دارد ظرفیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی غرب کشور را دارد و با وجود جوانان نخبه و تحصیل کرده این امر دور از انتظار نیست

    در این همایش که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام کار و کارگر و با حضور مدیران و کارگران برتر بیش از یکصد واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شده بود، امیر صفری مدیر و 5 نفر از کارگران شهرک گلخانه ای کوثر وابسته شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر به عنوان مدیر و کارگر نمونه انتخاب و از آنها تقدیر و تجلیل شد

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید