سوددهی 223 درصدی «کوثر دنا» - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    13 آبان 1402
    اخبار شرکت ها
    171 بازدید

    با حرکت بر مبنای برنامه ریزی صورت گرفته، شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا، پس از سالها توانست به سودهی 223 درصدی برسد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس رضا حسینیان سرپرست شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا با اعلام این خبر گفت: کارخانجات آرد، نشاسته، گلوکز و دکستروز یاسوج وابسته به شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثر و همچنین هدایت وحمایت شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، پس از مدتها عدم توفیق در سوددهی، با حرکت بر مبنای سیاست های ده گانه ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی کوثر، موفق شد تا در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ مبلغ ۳۳،۴۴۷ میلیون ریال سود خالص محقق کند.

    وی افزود: بر اساس گزارش رسمی و تاییدیه موسسه مفید راهبر  به عنوان حسابرس و بازرس مستقل، این مجموعه توانسته است با محقق نمودن این میزان سود، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، رشد ۲۲۳ درصدی را تجربه کند.

    حسینیان در ادامه زیان خالص ۶ ماهه پایانی سال گذشته ۲۷،۱۳۴میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: سود محقق شده در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ معادل بودجه ۱۱ ماه این شرکت است که نسبت به بودجه مصوب در ۶ ماه نخست سال جاری، ۱۲۳ درصد رشد داشته است.

    سرپرست شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا، افزایش تولید وفروش، ارتقا کیفیت، تنوع  محصولات ومدیریت هزینه ها از عوامل اصلی این موفقیت  اعلام نمود و تاکید کرد: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته در هلدینگ کشاورزی، این برنامه تا بهره برداری کامل از ظرفیتهای این واحد صنعتی ادامه خواهد داشت.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید