میکروبیولوژی مواد غذایی در شیمی دارو - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    10 آبان 1402
    اخبار شرکت ها
    148 بازدید

    مدیرعامل شرکت شیمی دارو کوثر از توفیق این شرکت در کسب مجوز بخش آنالیز شیمی عمومی و میکروبیولوژی مواد غذایی از سازمان غذا و دارو خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، دکتر بهراد زندیه در توضیح این خبر، گفت: پس از بازدید ارزیابان سازمان غذا و دارو با هدف بررسی بخش های آنالیز شیمی عمومی و میکروبیولوژی مواد غذایی از مجتمع آزمایشگاهی کوثر، این آزمایشگاه توانست امتیازات لازم را کسب و در فهرست آزمایشگاه های سازمان غذا و دارو جهت آزمون‌های تخصصی فیزیکو شیمیایی و میکروبیولوژی مواد غذایی قرار گیرد.

    مدیرعامل شرکت شیمی دارو کوثر تصریح کرد: برنامه ریزی برای افزایش دامنه فعالیت مجتمع آزمایشگاهی کوثر در حوزه غذا و دارو یکی از اهداف و برنامه های این شرکت محسوب می شود.

    زندیه با بیان اهمیت مجتمع آزمایشگاهی کوثر در تأمین امنیت غذایی کشور در حوزه طیور و خدمات دامپزشکی، به نقش تجهیزات موجود در این آزمایشگاه و بهره‌وری حداکثری از آنها در حوزه غذا و دارو اشاره کرد و ادامه داد: با مدد الهی و تلاش کارکنان و متخصصین این شرکت، در حال حاضر آزمایشگاه شیمی دارو کوثر قادر به انجام تمامی آزمون‌های فیزیکوشیمیایی و میکروبیولوژی مواد غذایی است.

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید