سفر دو روزه مدیرعامل و معاون سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به کرمان - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    12 اردیبهشت 1402
    اخبار
    269 بازدید

    دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و دکتر علیرضا یوزباشی معاون این سازمان و همچنین مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در سفری دو روزه به کرمان، از شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان بازدید و در نشست هایی جداگانه با دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، دکتر محمد رضا پور ابراهیمی نماینده کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و همچنین مدیران ارشد و کارکنان این شرکت در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل های این شرکت و پیشنهادات اجرایی و راهکارهای عملیاتی در زمینه توسعه فعالیت ها گفتگو و تبادل نظر کردند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، دکتر ناصر فخاری در حاشیه بازدید از کارخانه ­های دان، جوجه ­کشی و فارم­ های کرمان این مجتمع، در نشستی صمیمانه با مدیران ارشد، معاونین و کارکنان شرکت مرغ ماهان ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر گفت: تلاش و کوشش های جامعه کارگری خصوصاً در زمینه تولید محصولات غذایی، نوعی مجاهدت خاموش است که امنیت ملی را تقویت و استقلال کشور را تضمین می کند.

    وی در بخش دیگری از این نشست، بر بررسی مشکلات کارگران این مجتمع پرداخت و ضمن تاکید بر لزوم همدلی و همراهی بیشتر بین مدیران و کارکنان، افزود: دست یابی به اهداف و سیاست های کلی مد نظر سازمان، جز با هم افزایی و هماهنگی امکان پذیر نخواهد بود.

    در ادامه این نشست، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تقدیر و تجلیل از کارگران شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و آرزوی توفیق برای مدیران و کارکنان آن،  ابزار امیدواری کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار «رشد تولید و مهار تورم» شده است، با برنامه ریزی اصولی و هدفمند برای توسعه فعالیتهای تولیدی و اقتصادی، می توان علاوه بر رفع مشکلات جامعه کارگری، دغدغه های معیشتی آنها را نیز بر طرف کرد.

    وی با اشاره به سیاست های سازمان اقتصادی کوثر در سال جاری، تصریح کرد: خط مشی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در این چهارچوب ، سیاستگذاری، راهبری و نظارتی خواهد بود و قدم های استوار و موثر شما در این مسیر، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و آبادانی و پیشرفت میهن اسلامی را در پی خواهد داشت.

    در این سفر دو روزه که دکتر احمد شریعتی مدیرعامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند، در نشستی با حضور مدیران ارشد این شرکت، عملکرد سه ماهه سال مالی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و اعضای هیات مدیره نیز برنامه های عملیاتی خود را جهت تحقق سیاست­ های ده گانه ابلاغی از سوی سازمان اقتصادی کوثر ارائه نمودند.

    در بخش دیگری از این سفر، دکتر فخاری و هیات همراه ضمن بازدید از اراضی واقع در نگار بردسیر، در نشستی با دکتر محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و دکتر امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، بر لزوم حمایت جهت جذب سرمایه­ گذار، حل و فصل مشکلات موجود از طریق مولد سازی و اخذ تسهیلات، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در این نشست، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های این سازمان، گفت: در استان کرمان در حوزه طیور در قالب شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و همچنین در حوزه معادن و در حوزه فرآوری فولاد و مس فعالیت داریم و آماده همکاری و سرمایه گذاری بیشتر در این استان هستیم.

    دکتر فخاری با بیان اینکه «روند کار سازمان بر این است که درآمدهایی که در هر منطقه به دست آورد، امتیازات را هم در همان منطقه هزینه کند» تصریح کرد: مجتمع مرغ ماهان زنجیره‌ای است که در کشور فعالیت می‌کند و علاقه داریم که زمینه افزایش فعالیت شرکت را با اولویت استان کرمان داشته باشیم.

    دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز ضمن خرسندی از حضور دکتر فخاری و هیات همراه در این استان و فعالیتهای موثری که در دوره جدید سازمان اقتصادی کوثر صورت گرفته است، اعلام کرد: مجموعه ادارات و ارگانهای این استان، آمادگی دارند تا با حمایت و پشتیبانی لازم از فعالیتهای سازمان اقتصادی کوثر در این استان، به رسالت و وظیفه خود در قبال خانواده های معظم شاهد و ایثارگران، عمل کنند.

    وی در این دیدار ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی و صنعتی استان را برشمرد و گفت: موقعیت معدنی کرمان، امکان فعالیت و سرمایه‌گذاری گروه اقتصادی کوثر را فراهم کرده است.
    استاندار کرمان، سرمایه‌گذاری در بخش‌های معدن، کشاورزی و انرژی خورشیدی را برای سازمان اقتصادی کوثر در کرمان پیشنهاد داد.

    فداکار همچنین به شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود گوشت سفید در این استان، از سرمایه گذاری جدید به منظور توسعه صنعت طیور حمایت می کنیم و برای اجرای فاز دوم این مجموعه نهایت همکاری را خواهیم داشت.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر 30 درصد نیاز مرغ استان از بیرون تامین می‌شود در حالی که با راه‌اندازی این مجموعه می‌توانیم نیاز استان‌های همجوار را هم تامین کنیم.

    در ادامه مهندس ابراهیم غلامی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن درخواست استفاده از اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 کل کشور، خواستار موافقت و حمایت ویژه استاندار در این خصوص شد.

    دکتر فخاری و هیات همراه در ادامه این سفر، طی نشست دیگری با دکتر محمد رضا پور ابراهیمی نماینده کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، در خصوص توسعه فعالیتهای سازمان اقتصادی کوثر در استان کرمان و مباحث و موانع جاری در این خصوص گفتگو و تبادل نظر کردند. در این نشست مقرر گردید که موانع مربوط به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و مرتفع شود.

    در بخش پایانی این سفر، دکتر فخاری، دکتر یوزباشی، مهندس غلامی و هیات همراه،  با حضور در گلزار شهدای کرمان، در جوار روضه مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت و سردار دلها «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» حاضر شدند و به مقام شامخ وی و دیگر یاران و همرزمان شهیدش ادای احترام کردند.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید