ذخیره سازی ذرت علوفه‌ای در شرکت اشراق - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    16 مرداد 1402
    اخبار شرکت ها
    240 بازدید

    ذخیره سازی و دپوی ذرت علوفه ای مورد نیاز شرکت کشت وصنعت اشراق آغاز شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، فرآیند سیلاژ و دپوی ذرت علوفه‌ای در مزارع شرکت کشت و صنعت اشراق از 11مرداد 1402 آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که این عملیات به مدت دو هفته ادامه داشته باشد و طی آن ۱۰ هزار تن ذرت علوفه‌ای تهیه و در سیلوهای این شرکت انبار شود.

    دکتر ایوب لکی مدیرعامل شرکت کشت وصنعت اشراق طی بازدیدی از محل دپو و ذخیره سازی، ضمن بررسی کیفیت ذرت علوفه ای و نکات بهداشتی مربوط به آن، مواردی را در خصوص سیلاژ خاطر نشان کرد.

    وی در حاشیه این بازدید به روابط عمومی شرکت کشت و صنعت اشراق گفت: یکی از مهمترین ارکان یک دامداری مدرن، پیشرفته و بهره ور تامین خوراک و نهاده های دامی است که حداقل 70 درصد هزینه های یک دامداری را شامل می شود.

    لکی افزود: در این رابطه فصل تابستان با توجه به کیفیت بالاتر علوفه و همچنین قیمت مناسب آن بهترین زمان تهیه و ذخیره اقلام خوراک خصوصاً علوفه است که شرکت اشراق با مدیریت و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این امر مهم قدم نهاده است.

    مدیرعامل شرکت کشت و صنعت اشراق تصریح کرد: این اقدام ما در قیمت تمام شده محصول و به تبع آن بهره وری و سودآوری برای مجموعه نقش مهم و اثرگذاری دارد. همواره یکی از مهمترین ارکان یک دامداری خوراک و نحوه تامین آن بوده. خوراک قریب به حداقل ۷۰ درصد هزینه‌های یک دامداری را شامل می‌شود. در این رابطه فصل تابستان با توجه به کیفیت بالاتر علوفه و همچنین قیمت مناسب آن بهترین زمان تهیه و ذخیره اقلام خوراک خصوصاً علوفه می‌باشد.

     

    منبع : روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت کشت وصنعت اشراق

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید