دیدار مدیرعامل خوراک دام پارس با خانواده شهدا - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    8 مهر 1402
    اخبار اخبار شرکت ها
    238 بازدید

    همزمان با هفته دفاع مقدس، مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس با همراهی مدیر روابط عمومی هلدینگ کشاورزی کوثر و جمع دیگری از مدیران شرکت خوراک دام پارس در اولین دیدار دوره‌ای با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در این شرکت، در منزل شهید معزز محمدحسین کیائی‌نژاد پدر محمد کیائی‌نژاد و شهید رحیم گنجعلی پدر امیر گنجعلی از فرزندان شاهد شاغل در این مجموعه حضور یافته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه حق و فضیلت، از این خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مدیرعامل خوراک دام پارس در این دیدار، با اشاره به این‌که به نمایندگی از دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی در این دیدار حاضر شده است، توفیق دیدار با خانواده شهدا را مایه مباهات و هفته دفاع مقدس را نماد بزرگ‌ترین حماسه ملی و معنوی دانست و اظهار داشت: ایثار و از خودگذشتگی شهدا دین بزرگی بر گردن ما گذاشته که موظف هستیم این دین را به خانواده آن‌ها ادا کنیم.

    حامد جورابلی گفت: همسران شهدا، مجموعه‌ای از برترین صفاتی هستند که یک جامعه می‌تواند به آن افتخار کند و یکی از این ویژگی‌ها تربیت فرزندانی است که نقش سازنده‌ای در کشور ایفا می‌کنند و اگر شهدای عزیز ما قدرت‌ساز جنگ سخت بودند؛ فرزندان آن‌ها در حال قدرت‌سازی جنگ نرم هستند.

     

    در ادامه این دیدار، دکتر صادق صدق‌گو مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن ابلاغ سلام مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل این هلدینگ به خانواده معظم شهدا، با اشاره به این‌که بخشی از پیروزی در جنگ تحمیلی مرهون ایمان و صبر و ایستادگی همسران شهداست اظهار داشت: بخش مهمی از تاریخ شفاهی دفاع مقدس که باید بیشتر به آن پرداخته شود، روایت استقاومت ایثار، صبوری و زحمات همسران شهدای گرانقدر است که تا کنون آن گونه که شایسته است به آن پرداخته نشده و ثبت و ضبط نشده است.

    مدیر روابط عمومی هلدینگ کشاورزی کوثر، همسران شهدا را نماد فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و گفت: آن‌چه در دل این عزیزان می‌جوشد گنجینه بسیار عظیمی است که ثبت و ضبط آن، الگویی برای آیندگان و یکی از راه‌های توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است. وی در پایان، از اقدام شرکت خوراک دام پارس در تجلیل از فرزندان معزز شاهد و ایثارگر شاغل در این مجموعه قدردانی کرد.

    شایان ذکر است این دیدارها با خانواده سایر فرزندان معظم شاهد شاغل در شرکت خوراک دام پارس ادامه خواهد یافت.

     

     

     

    منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت خوراک دام پارس

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید