حضور فعال هلدینگ کشاورزی در دومین نمایشگاه ملی آبادیران - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    26 خرداد 1403
    اخبار
    94 بازدید

    پنل تخصصی «ارائه نیازهای سازمان اقتصادی کوثر در حوزه دامداری و پرورش طیور» در سالن روایت پیشرفت دومین نمایشگاه ملی آبادیران برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این نشست تخصصی که به همت و مشارکت موسسه رویش کوثر و هلدینگ کشاورزی کوثر و با حضور و سخنرانی دکتر مجید زمانی، مدیر سرمایه‌گذاری و امور سهام شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و مهندس ابوالفضل اردستانی معاون تولید شرکت کشت و صنعت اشراق برگزار شد، مهمترین نیازهای سازمان اقتصادی کوثر در حوزه دامداری و پرورش طیور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    دکتر زمانی در این نشست، در جهت گسترش مشارکت گروههای مردمی و جهادی در تعامل با شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور و مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان؛ چالش های فناورانه حوزه کشاورزی را به مخاطبین حاضر در این رویداد ارائه نمود.

    مدیر سرمایه‌گذاری و امور سهام هلدینگ کشاورزی کوثر عنوان کرد: برای نگهداری ذرت و دیگر غلات در سیلوها شرایط خاصی وجود دارد. از جمله این شرایط باید به نوع دما و میزان رطوبت در محل‌های جغرافیایی مختلف اشاره کرد.

    وی افزود: از آنجایی که هنوز به پایش محیطی مناسبی در بحث سیلوها در نقاط مختلف جوی کشور دست نیافته‌ایم این چالش را مطرح کرده تا بتوانیم اندازه‌گیری مقدار غلات داخل سیلوها را سطح سنجی لیزری کرده و سنسورهای اندازه‌گیری دما رطوبت و حتی نوع محیط را به دست آوریم تا آن را بهتر کنترل نماییم.

    مهندس ابوالفضل اردستانی نیز در سخنان خود با توجه به مشکلات کشور در حوزه آب گفت: اشراق به دنبال راهکارهای است تا در زمینه کاهش شوری آب با هزینه بهینه گام بردارد تا در همین روند به امکان فنی نصب و استفاده از این آب در مزارع کشاورزی، خاصه باغات پسته دست پیدا کند.

    موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر در این دوره از نمایشگاه آبادیران با شعار «رویش؛ پیشران نوآوری سازمان اقتصادی کوثر» ضمن تمرکز بر نوآوری‌ در حوزه محرومیت‌زدایی، به ارائه نیازهای فناورانه سازمان اقتصادی کوثر در حوزه دام و طیور و نیز ارائه دستاوردهای خود در بخش توسعه فناوری پرداخت.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید