تقویت و توسعه زنجیره تامین محصولات کشاورزی، اولویت اصلی ما است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    15 بهمن 1402
    اخبار
    154 بازدید

    مراسم تکریم مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل سابق و معارفه دکتر وحید صالحی سرپرست جدید هلدینگ کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در ابتدای این نشست دکتر حمیدرضا جعفری معاونت برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: بر اساس انتظارات و مطالباتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجموعه سازمان اقتصادی کوثر دارد، انتظار و توقع ما از شرکتهای تابعه بیشتر شده است.

    وی ضمن تقدیر و تشکر زحمات و اقدامات مهندس ابراهیم غلامی در دوران تصدی مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، افزود: برقراری نظم در امور شرکت و بهبود کمی و کیفی در روند عملکردها از مهمترین اقدامات ایشان در این دوره بود.

    در ادامه مهندس محمدرضا ملاصالحی رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر گفت: سابقه آشنایی بنده با مهندس غلامی به دوران فعالیت و همکاری در وزارت جهاد سازندگی باز می گردد و در این مدت نیز در هیات مدیره هلدینگ در خدمت ایشان بودیم، همچنان با روحیه جهادی و خستگی ناپذیرشان مشغول به خدمت رسانی بودند.

    وی ضمن عرض تبریک به دکتر صالحی مدیرعامل جدید این هلدینگ، برای غلامی آرزوی توفیق کرد.

    در ادامه ابراهیم غلامی مدیرعامل سابق شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تشکر از اعتماد و حمایتهای دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، گفت: کمک و حمایتهای ایشان و سایر مدیران و پرسنل مجموعه، عامل مهمی در دستاوردها و توفیقات در چند ماهه اخیر بوده است.

    در بخش پایانی این نشست، دکتر وحید صالحی سرپرست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور در سمتهای اجرایی مانند دوران دانشجویی است و پس از مدتی جابجا می شویم اما در این دوران بر تجربیات و آموخته های ما افزوده می شود

    وی خدمت در این مجموعه را با برکت دانست و افزود: توقعات و انتظارات جامعه هدف در ذهن من شکل گرفته است و این موضوع، علاوه بر اینکه راه و مسیر خدمت را برای ما روشن تر کرده است اما وظیفه را نیز سنگین تر می کند.

    دکتر صالحی گفت: توفیق خدمت به نظام جمهوری اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بر کسی پوشیده نیست و از سوی دیگر نیز، در روز حساب پاسخگویی به شهدا بسیار سخت است.

    معاون بازرگانی سازمان اقتصادی کوثر در بخشی دیگر از سخنان خود، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیتهای ابراهیم غلامی، تصریح کرد: امنیت غذایی و توجه به زیرساختهای این حوزه، دارای اهمیتی ویژه است و بزرگترین سرمایه و ظرفیت اصلی در هر مجموعه ای نیروی انسانی آن در همه رسته ها و بخش هاست که امیدوارم با هم افزایی، همراهی و همکاری همه عزیزان بتوانیم در جهت توسعه پایدار تولید، اشتغال مولد و تنظیم بازار داخلی گامهای ماندگار و موثری برداریم.

    سرپرست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه، تلاش برای تقویت و توسعه زنجیره های تامین در بخش کشاورزی را بسیار مهم و در عین حال دشوار دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم که با همراهی و همدلی بتوانیم در چهارچوب سیاستهای ده گانه سازمان اقتصادی کوثر، در راستای توسعه این زنجیره حرکت کنیم و این امانت را صحیح و سالم به فرد بعدی منتقل نماییم.

    در پایان این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای مهندس ابراهیم غلامی در دوران تصدی مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر وحید صالحی با حفظ سمت به عنوان سرپرست این هلدینگ معرفی و منصوب شد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید