حضور در جبهه تولید و جهاد اقتصادی را همچون دوران دفاع مقدس می دانیم - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    10 آبان 1402
    اخبار شرکت ها
    204 بازدید

    نشست تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد برگزار شد.

     

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ابراهیم غلامی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه حق و فضیلت خصوصاً شهدای مظلوم غزه، گفت: افتخار ما ایرانی ها، دفاع مظلومان و مستضعفان جهان بوده است و امیدواریم با ظهور حضرت ولی عصر(عج)، تومار ظالمان و مستکبران در هم پیچیده شده و در امور مسلمین جهان گشایشی حاصل شود. مدیر عامل و نایب رئیس شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات مهندس داود ماندگار رئیس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت شریف آباد در دوران تصدی سرپرستی این شرکت، تصریح کرد: افتخارات درخشان شرکت کشت و صنعت شریف آباد در سال جاری، حاصل تلاش و کوشش ایشان و همراهی پرسنل است. غلامی افزود: فارغ از تقدیر و تکریم از شخصیت حقوقی مهندس ماندگار، تجلیل از شخصیت حقیقی ایشان که از ایثارگران معزز و جانبازان سرفراز هستند را بزرگداشت فضیلت مجاهدت در راه خدا و گرامیداشت پاکدستی و شرافت می دانم. وی با اشاره به استمرار فعالیت وی در مجموعه شریف آباد به عنوان رئیس هیات مدیره، تصریح کرد: ما این جلسه را معارفه مدیرعامل جدید می دانیم اما نشست تودیع و خداحافظی با آقای ماندگار نیست، چون ایشان به عنوان مشاور مدیرعامل هلدینگ نیز فعالیت خواهند داشت. غلامی در بخش دیگری از سخنان خود، دنیاپرستی و میزپرستی را آفت بزرگ عرصه مدیریتی دانست و خاطر نشان کرد: افتخار ما، همنشینی و همسنگری با شهدا بوده و هست و خدمت به بازماندگان آنها و همرزمان دیروزمان را مدال افتخار خود می دانیم.

    مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، تاکید کرد: حضور ما در دفاع مقدس بر اساس تکلیف محوری بود و بعد از جنگ هم با همان روحیه در جبهه تولید و جهاد اقتصادی حضور داریم. وی ضمن معرفی دکتر سید محمود حاج اکبری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت شریف آباد، گفت: سابقه حضور در سطوح مختلف مدیریتی در سازمان دامپزشکی کشور از جمله: ریاست کمیته ارتقا کیفیت شیر خام و دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و همچنین سابقه حضور در نهاد مقدس جهاد سازندگی، نشان دهنده تخصص و تعهد ایشان است. ابراهیم غلامی در بخش پایانی سخنان خود، توسعه و پیشرفت در هلدینگ کشاورزی را مرهون حمایتهای مستمر مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر دانست و ابراز امیدواری کرد: قطعاً این مسیر در شرکت شریف آباد با حضور دکتر اکبری و مهندس ماندگار تقویت خواهد شد. در ابتدای این نشست، مهندس داود ماندگار رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مهندس غلامی، گزارش عملکرد در حوزه های مختلف را ارائه کرد.

    وی ضمن تشکر از پرسنل این شرکت که با همراهی و همدلی خود، فضایی آرام و پویا برای فعالیت ایجاد نمودند، افزود: توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا را توفیقی فراموش نشدنی در دوران خدمتم می دانم. سپس دکتر سید محمود حاج اکبری مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن تشکر از مهندس غلامی و دکتر فخاری، گفت: پویائی، مانایی و پایائی هر مجموعه اقتصادی را در گرو همدلی و هم افزایی، همت و انگیزه خدمت است. وی افزود: امروز که توفیق خدمت در سنگر دیگری حاصل شده است، امیدوارم که امانتدار خوبی در مسیر توسعه و تعالی باشم. حاج اکبری در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: برنامه های اجرایی ما با هماهنگی مجموعه مدیریتی تنظیم، ارائه و عملیاتی خواهد شد.

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید