تمرکز بر گسترش خدمت رسانی و ارتقا رضایتمندی جامعه هدف - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    4 مهر 1402
    دسته‌بندی نشده
    220 بازدید

    نشست تکریم و معارفه سرپرست شرکت خدمات بازرگانی تحفه با حضور مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و جمعی از مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر و شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ابراهیم غلامی در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر و تجلیل از مجاهدت و رشادت شهدا و ایثارگران، گفت: توفیق خدمتگزاری به جامعه هدف، نه تنها باعث افتخار همه ماست بلکه این بخش از ماموریت کاری ما، مایه خیر و برکت در دوران زندگی مان است.

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، توسل به ارواح طیبه شهدا و عنایت ویژه آنان را راهگشا دانست و خاطر نشان کرد: با چنین رویکرد و روحیه ای، تحمل سختی‌ها و مشکلات، لذت بخش و قطعاً مأجور است.

    وی در ادامه با اشاره به شرح وظایف تعیین شده برای شرکت خدمات بازرگانی تحفه، افزود: عنایت ویژه دکتر فخاری مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر به حوزه بازرگانی و برنامه ریزی برای فعالیت بیش از پیش این شرکت در بخشهای داخلی و خارجی، لزوم تمرکز فعالیتهای بازرگانی خصوصاً در حوزه اجرا و خدمات را به همه ما یادآور می شود.

    ابراهیم غلامی، تعامل و هماهنگی بیشتر با شرکتهای تابعه هلدینگ کشاورزی و همچنین احیا و تقویت فعالیتهای بازرگانی به منظور خدمت رسانی به کل مجموعه سازمان اقتصادی کوثر را مطالبه جدی خود از سرپرست جدید شرکت خدمات بازرگانی تحفه عنوان کرد و گفت: سیاستگذاری و نظارت با سازمان و برنامه ریزی و راهبری با هلدینگ خواهد بود اما در حوزه اجرا، تصدی گری نخواهیم داشت و مدیران با اختیارات کامل، اقدامات لازم را به منظور پویایی این شرکت خصوصاً توسعه فروشگاه بامک (بازار مشترک کوثر) انجام دهند.

    او در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد شمسی پور سرپرست سابق شرکت خدمات بازرگانی تحفه، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای خروج از خمودگی و ایجاد زیر ساخت فناورانه به منظور فروش آنلاین محصولات در بامک از مهمترین اقدامات ایشان در دوره مدیریتی بود.

    مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور توسعه فروشگاههای بامک در کلیه مراکز استانها را اولویت اصلی این مجموعه دانست و تصریح کرد: این مطالبه و درخواست جدی دکتر قاضی زاده هاشمی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر فخاری مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر بوده است که در افتتاحیه نخستین شعبه از فروشگاه بامک مطرح گردید و لازم است با به کار گیری همه ظرفیتهای موجود، این امر تا پایان سالجاری محقق شود.

    وی خطاب به سرپرست جدید شرکت تحفه گفت: ضروری است تا ارائه خدمات مناسب به عموم مردم و گسترش خدمت رسانی و ارتقا رضایتمندی جامعه هدف از اولویتهای مهم و شاخص این مجموعه و این رفاه آفرینی برای همگان محسوس و ملموس باشد.

    غلامی با اشاره به سوابق کاری ابوالفضل اکبری سرپرست جدید شرکت خدمات بازرگانی تحفه، افزود: با توجه به تجربه و تخصص لازم و کافی شما در حوزه های بازرگانی و فروش، با نقض روش‌های سنتی، موانع و مشکلات جاری را مرتفع نمایید.

    وی افزود: بهره گیری از پتانسیل هیات مدیره متخصص، با تجربه، صبور و اهل تعامل، دستیابی به این برنامه ها و مطالبات را تسهیل می کند.

    سپس ابوالفضل اکبری سرپرست شرکت خدمات بازرگانی تحفه، ضمن تقدیر از خدمات و فعالیتهای محمد شمسی پور مدیرعامل سابق این شرکت و تشکر از حسن اعتماد مدیران سازمان اقتصادی کوثر و هلدینگ کشاورزی، گفت: اخذ مجوزهای لازم برای توسعه کار، تسهیل خدمت رسانی و ادامه مسیر، نخستین برنامه مدنظر خواهد بود.

    در پایان این نشست، مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از خدمات ارزنده محمد شمسی پور تشکر و قدردانی به عمل آورد و ابوالفضل اکبری را به عنوان سرپرست جدید شرکت خدمات بازرگانی تحفه معرفی و منصوب کرد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید