مدیر جدید حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر معرفی شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    2 خرداد 1402
    دسته‌بندی نشده
    546 بازدید

    مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با حضور مهندس ابراهیم غلامی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس مجید زین العابدینی فرد مدیرکل حراست سازمان اقتصادی اقتصادی کوثر و مهندس سعید داودی معاون حفاظت اسناد و پرسنلی این اداره کل و همچنین معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، مهندس ابراهیم غلامی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت و تبریک دهه کرامت به بیان احادیث و روایاتی در خصوص تضمین رزق پرداخت و افزود: رزقی که از راه خدمت به بهترین بندگان خدا در عصر حاضر به دست آمده باشد، برکتی دوچندان دارد.

    وی افزود: عبادت صرفاً در انجام واجبات نیست و توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برکت زندگی همه ماست.

    مهندس غلامی در بخش دیگری از سخنان خود، تشکر و تکریم از خدمتگزاران به مردم را توصیه اهل البیت(ع) و حضرت معصومین(ع)  دانست و تصریح کرد: جایگاه حراست در سازمان اقتصادی کوثر و هلدینگ کشاورزی با سایر مجموعه های اداری کشور متفاوت است و دلیل آن، قداستی است که به واسطه وابستگی به جامعه هدف، متوجه این بنگاه اقتصادی است.

    وی افزود: شناسایی نقاط قوت و ضعف هر مجموعه، صیانت از مدیران و کاهش ضریب خطا با مشورت و راهنمایی به آنها، از مهمترین وظایف حراست در سازمانها است که باعث شناسایی عوامل ایجاد فساد و در نهایت فساد ستیزی می شود.

    نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات مهندس مجید زین العابدینی فرد در دوران تصدی مدیریت حراست این شرکت، گفت: در دورانی که مدیرعاملی شرکت کشت و صنعت شریف آباد را بر عهده داشتم، مهندس زین العابدینی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدیران شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، با همراهی و همفکری در مشکلات، مشورت به موقع برای عبور از تنگناها و بهره گیری از ارتباطات سازمانی، گره گشای همه در دشواریها و سختی ها بود که امیدوارم نتایج و ثمرات این خدمات را از صاحبان اصلی این مجموعه یعنی ارواح مطهر و طیبه شهدا بگیرند.

    ابراهیم غلامی در بخشی دیگر از سخنان خود، شهید سلیمانی را مصداق عینی و الگویی مجسّم برای مجموعه حراست دانست و خاطر نشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، علی رغم اینکه در امنیتی ترین حوزه ها فعالیت داشت اما هرگز نگاهی امنیتی به جامعه و مردم نداشت و با درایت و تدبیر توأم با مهربانی و دلسوزی، گره گشای مشکلات همه بود.

    در ادامه این نشست، مهندس مجید زین العابدینی فرد مدیرکل حراست سازمان اقتصادی کوثر ضمن تقدیر از زحمات و تلاش همه همکاران و پرسنل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، گفت: حضور در مجموعه ای که امنیت غذایی کشور را تامین می کند و بر بازار مصرف و معیشت مردم و همچنین اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارد، توفیقی مضاعف بود که با همت و همراهی همه عزیزان، اقدامات ویژه و ماندگاری صورت گرفت.

    وی با معرفی آقای محسن ملک نیا به عنوان مدیر جدید حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، افزود: حضور نزدیک به 11 سال در حراست این شرکت و آشنایی کامل با مجموعه، از مهمترین نقاط قوت ایشان است که طی مدت حضور بنده در حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر نیز به عنوان مشاوری مشفق و امین، در برخی از تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها به صورت غیر مستقیم نقش ایفا می کردند.

    آقای محسن ملک نیا مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر نیز ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اداره کل حراست سازمان اقتصادی کوثر و همچنین شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، گفت: این مجموعه به عنوان یک بنگاه اقتصادی، نیازمند نگاه اقتصاد محور در مجموعه حراست است تا بتواند در تحولات، سودآوری و خروجی اقتصادی این شرکت را تقویت کند.

    در پایان این مراسم، از زحمات در دوران تصدی مدیریت حراست شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر تقدیر و محسن ملک نیا به عنوان مدیر جدید حراست این مجموعه معرفی شد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید