بازسازی و راه اندازی کامل «کوثر دنا» با مشارکت مردم - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    9 اردیبهشت 1403
    اخبار اخبار شرکت ها
    87 بازدید

    احیا، بازسازی و راه‌اندازی واحدهای راکد در شرکت آرد، نشاسته، گلوکز و دکستروز یاسوج با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به تصویب مجمع عمومی سالیانه شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا رسید.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره این هلدینگ با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری موفق مجمع عمومی سالیانه شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا و رشد 111 درصدی سود این مجموعه (بر اساس گزارش حسابرس مستقل)، برای نخستین بار از محل سود عملیاتی این شرکت، بازسازی و بهسازی واحد آرد این مجموعه و اصلاح واحد بودجاری کارخانه آرد در دست اقدام قرار گرفته است.

    وی افزود: اصلاح واحد بوجاری این شرکت باعث تنوع محصول و ارتقا کیفیت آن خواهد شد که علاوه بر ایجاد اشتغال مولد و پایدار به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این منطقه، تولید و جذب مواد اولیه را نیز افزایش خواهد داد.

    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر بهره گیری بیش از پیش از پتانسیلهای بخش خصوصی و جذب مشارکت مردم در ایجاد رونق تولید را در راستای فرامین مقام معظم رهبری در سالجاری برشمرد و تصریح کرد: این راهبرد به صورت رسمی به تمامی مدیران عامل شرکتهای تابعه ابلاغ شده و برنامه عملیاتی آن نیز تا پایان اردیبهشت ماه مصوب و سپس اجرایی خواهد شد.

    گفتنی است شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا اولین شرکت در هلدینگ کشاورزی است که طبق برنامه زمانبندی قبل از پایان سال ۱۴۰۲ در موعد مقرر نسبت به اخذ گزارش و تایید به عملکرد از موسسه حسابرسی مفید و برگزاری جلسه مجمع خود اقدام نموده است .

     

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید