تلاش کارگران برای خودکفایی کشور، کم نظیر و ستودنی است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    10 اردیبهشت 1403
    اخبار
    32 بازدید

    مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، با صدور پیامی خطاب به پرسنل، کارکنان و کارگران این هلدینگ و شرکتهای تابعه، هفته بزرگداشت مقام «کار و کارگر» را گرامی داشت.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در بخشی از این پیام آمده است:

    «کارگر، ستون اصلی تولید داخلی است» و این کلام ماندگار مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نقشه راه خدمتگذاران مردم در جبهه اقتصادی است.

    راهبردی کلان نگر که در شعار محوری سال 1403 نیز متجلی شده است و رونق و جهش در عرصه تولید داخلی را در گرو مشارکت مردم، تبیین نموده است.

    همکاری و همراهی قشر عزیز کارگری در طی قریب به 45 سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مقاطع مختلف و حساس تاریخی و در زمینه های مختلف، نشان دهنده باورمندی این عزیزان به این ظرفیت و پتانسیل عظیم نهفته در هم افزایی و مشارکت است.

    حضور ماندگار و تلاش موثر کارگران شریف و عزیز کشورمان در جبهه خودکفایی و خود اتکایی کشور در تولید محصولات اساسی و تقویت ضریب امنیت غذایی کشور – یه عنوان یکی از مهمترین مولفه های امنیت ملی – در ادامه آن مجاهدتهای شبانه روزی و مستمر تعریف می شود که در سالهای اخیر، کم نظیر و ستودنی بوده است.

    برخود فرض می دانم، به عنوان یک همراهِ کوچک که مفتخر به نشانِ «کارگر زاده» است، هفته گرامیداشت مقام «کار و کارگر» را حضور یکایک همکاران و همراهان خود در مجموعه شرکتهای تابعه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

    امیدوارم در سالی که بیش از پیش بر محوریتِ نقشِ مردم در حوزه تولید تاکید شده است، با همراهی و همدلی بتوانیم در مسیر تعالی و رشد، توسعه و پیشرفت میهن اسلامی مان، حماسه ای دیگر بیافرینیم و فردایی بهتر برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

     

    بمنّه و توفیقه

    ابراهیم غلامی

    مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره

    شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر

     

     

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید