نقش موثر «توسعه مکانیزاسیون کوثر» در رشد تولید و خوداتکایی - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    3 بهمن 1402
    اخبار شرکت ها
    183 بازدید

    دکتر سجاد اصغری خواه سرپرست مدیریت بازرگانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در این بازدید دکتر صاحب میرپناهی مدیر عامل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، به بیان رویکردهای این شرکت در حوزه مولد سازی و ظرفیتهای بالقوه بازرگانی و موانع و چالش ها اشاره نمود و موضوعات مختلف با اهداف افزایش سهم بازار و هم افزایی درون گروهی و استفاده از تجارب مشترک را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

    وی در ادامه با بیان اینکه، این شرکت، گام های بلندی در راستای خودکفایی کشور و شکستن انحصار واردات برداشته است، افزود: بر این اساس، تولیدات ما نقش موثری در رشد تولید و خوداتکایی کشور دارد.

    سپس دکتر اصغری خواه ضمن تقدیر از زحمات و فعالیتهای مدیران و پرسنل شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، گفت : دستاوردها و اقدامات این شرکت در حوزه مولدسازی و بهره گیری از پتانسیلهای موجود، مثبت است و باعث تقویت فرایند تولید و خدمت رسانی در هلدینگ و رشد اقتصادی مجموعه می شود.

    در ادامه این نشست، صادرات محصولات ، نحوه عملکرد در زمینه خدمات فنی-مهندسی، بازاریابی داخلی و منطقه ای و همچنین موانع و چالش های موجود در حوزه بازرگانی را مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    در پایان، خط تولید دستگاه هوشمند جوجه کشی بوقلمون و دستگاه پیشرفته تغذیه هوشمند سالن های گلخانه به عنوان ظرفیتهای جدید ایجاد شده در این شرکت، بازدید شد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید