اقدام شرکت ماهان برای راه اندازی مجتمع مرغداری 1.200.000قطعه‌ای - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    18 مرداد 1402
    اخبار
    277 بازدید

    مدیرعامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان به همراه تعدادی از مدیران این مجموعه در سفری 3 روزه به کرمان، طی نشستی با مقامات ارشد این استان درخصوص راه اندازی طرح ملی دشت نگار بردسیر و همچنین رفع مشکل تداخلات اراضی واحدهای این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر احمد شریعتی مدیرعامل شرکت ماهان در این سفر، طی جلسه ای با مهندس داوود بیگلری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمان و دکتر محمدعلی اسماعیلی معاونت بهبود تولیدات دامی این سازمان، درخصوص اعطای مجوز حفر چاه و تخصیص آب جهت راه اندازی و احداث واحدهای مرغداری طرح ملی کشت و صنعت دشت نگار بردسیر (با ظرفیت1.200.000 قطعه) گفتگو و با اشاره به ضرورت تقویت تولید گوشت مرغ در کشور، قول مساعد مدیران این سازمان در زمینه همکاری در زمینه صدور مجوزهای لازم به مجموعه ماهان دریافت نمود.

    در ادامه این سفر، دکتر شریعتی در نشستی با دکتر امیر حسن زاده معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان و مهندس علی رشیدی مدیرکل شرکت آب منطقه ای کرمان، به تشریح برخی موانع و مشکلات درخصوص اخذ مجوزهای لازم در اراضی بردسیر پرداخت و ضمن بررسی این مسائل، در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    دیدار با مهندس علیرضا ابوالحسنی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان به منظور رفع مشکلات حقوقی تداخلات در اراضی فارم های 2 و 3 ماهان، بخش دیگری از این سفر سه روزه بود که در نهایت با رایزنی و مساعدت مسئولین این اداره کل، این مشکل در این نشست مرتفع شد.

    دکتر شریعتی و هیات همراه در این سفر دیداری نیز با دکتر صدیقه کاظمی نیا مدیرکل دامپزشکی استان و مهندس رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان داشتند که تصمیمات اخذ شده در این نشستها، بازخورد و نتایج مثبتی برای مجموعه ماهان خواهد داشت.

    بخش پایانی این سفر، بازدید مدیرعامل مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان از انبار ذرت و فارم های واحد کرمان بود. دکتر شریعتی در حاشیه این بازدید، در جلسه ای با نیروهای ستادی و اجرایی این مجموعه، درخصوص برنامه های آتی شرکت در راستای افزایش تولید و بهره وری بیشتر از ظرفیتها و پتانسیلها، دیدار و گفتگو کرد.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید