«اشراق» کارفرما و کارآفرین برتر استان تهران شد - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    3 بهمن 1402
    اخبار شرکت ها
    94 بازدید

    جشنواره ملی “انتخاب چهره برتر حوزه کارفرمایی” برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، سازمان تأمین اجتماعی بعنوان بزرگترین نهاد بیمه‌گر اجتماعی کشور با استفاده از فرصت نامگذاری سال ۱۴۰۲ بنام “مهار تورم ، رشد تولید”، از کارافرینان برتر فعال در عرصه تولید که موجب ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستانهای استان تهران شده اند تقدیر کرد.

    با توجه به ارزیابی های صورت گرفته مبتنی بر شاخص­ های تعیین شده، دکتر ایوب لکی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت اشراق از سوی اداره کل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران، به عنوان چهره برتر در حوزه کارفرمایی انتخاب گردید.

    متن تقدیرنامه مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران بدین شرح است:

    چهره برتر کارفرمایی جناب آقای ایوب لکی
    مدیرعامل محترم شرکت کشت و صنعت اشراق

    با سلام

    تحقق اهداف عالی سازمان تامین اجتماعی بر مبنای تلاش جهادی و عدالت محور شرکای اجتماعی این سازمان است. علی الخصوص اهتمام کارآفرینان معزز که نقش اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های بالقوه برای کشور عزیزمان «ایران» ایفا و با سرمایه‌گذاری بهینه در امر تولید و خدمات و بهره‌مندی از پیامدهای اقتصادی و اشتغال زایی آن هم در سال ۱۴۰۲ که مزین به شعار «مهار تورم و رونق تولید» گردیده است توانسته اند در رشد اقتصادی، تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

    به پاس همت عالی شما در بازار تولید، کار و سرمایه و همچنین به جهت مشارکت فعالانه، مطلوب و در راستای تعامل موثر با خانواده بزرگ تامین اجتماعی این لوح سپاس را به عنوان منتخب یازدهمین جشنواره ملی چهره های برتر حوزه کارفرمایی و کارآفرینی اداره کل شهرستانهای استان تهران به محضر گرانقدرتان تقدیم میگردد، پاینده و پیروز باشید.

    حبیب طاهری
    مدیرکل تأمین‌ اجتماعی شهرستانهای استان تهران

     

    گفتنی است، سازمان تامین اجتماعی که وظیفه اجرا، تعمیم ، گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی و صیانت از مهمترین سرمایه کشور یعنی نیروی انسانی را به عهده دارد، برای تقویت تعاملات سازمان تامین اجتماعی با جامعه کارفرمایی کشور اقدام به برگزاری جشنواره ملی “انتخاب چهره برتر حوزه کارفرمایی” می کند و بر این اساس؛ تمامی کارگاه‌های حقیقی و حقوقی فعال در کشور، مشمول بخشنامه انتخاب چهره های برتر کارفرمایی هستند و ادارات‌کل بیمه‌ای تامین اجتماعی استان‌ها موظفند نسبت به انتخاب کارفرمایان نمونه بر اساس “شاخص‌های تعیین کارفرمای نمونه” اقدام کنند.

    بر اساس اعلام این سازمان، برخی از شاخص‌های تعیین کارفرمای نمونه بدین شرح است:
    1- حفظ حقوق بیمه‌شدگان با ارائه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد نفرات بیمه‌شده و دستمزد واقعی جهت حفظ سطح اشتغال
    2- پرداخت بموقع و کامل حق بیمه نیروی کار در مهلت مقرر وضع شده در قانون تأمین اجتماعی
    3- عدم وجود مطالبات قطعی از کارگاه اعم از حق بیمه، بیمه بیکاری و جرائم و در صورت تقسیط بدهی،کارفرما اقساط را در سررسید مقرر پرداخت کرده باشد.
    4- عدم محکومیت کارفرما بدلیل خودداری از ارائه لیست حق بیمه که منجر به اجرای ماده ۱۴۸ در مراجع حل اختلاف شده باشد
    5- رعایت مفاد ماده ۹۰ قانون تأمین اجتماعی مبنی بر انجام معاینات اولیه قبل از شروع اشتغال به کار در کارگاه و انجام معاینات دوره‌ای بیمه‌شدگان جهت حفظ مستمر سلامت نیروی شاغل کشور
    6- رشد درصد جذب نیروی کار یا حفظ سطح اشتغال طی یکسال اخیر
    7- استفاده کارفرما از سیستم‌های مکانیزه غیرحضوری تأمین اجتماعی مانند ارسال لیست، پرداخت حق بیمه، دریافت ابلاغ الکترونیکی و…
    8- برقراری و رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط کار و جلوگیری ازحوادث ناشی از کار

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید