هم‌افزایی، کارِ تیمی و همفکری؛ نقشه راه دستیابی به اهداف است - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    4 مهر 1403
    اخبار
    46 بازدید

    نشست صمیمانه دکتر روح‌اله زحمت‌کش مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با کارشناسان و پرسنل این مجموعه برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر زحمت‌کش در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح وضعیت موجود این شرکت پرداخت و از پرسنل درخواست کرد تا با تشریح موانع جاری و مشکلات موجود در حوزه کاری خود، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ساماندهی و برطرف شدن آنها بیان کنند.

    وی با اشاره به اهمیت حوزه معاونت تولید هلدینگ، خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از گسترش، پیشرفت و توسعه هلدینگ، مرهون تلاش های مجدانه همکاران حوزه معاونت تولید است.

    زحمت‌کش در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات پرسنل بخش ها و واحدهای مختلف هلدینگ کشاورزی، بر تقویت هم‌افزایی و همفکری کارشناسان در رفع موانع جاری به منظور ایجاد جهش در حوزه تولید تاکید کرد و افزود: سیاست گذاری و برنامه ریزی های لازم در خصوص توسعه فعالیتهای شرکت در حوزه تولید گوشت مرغ، گوشت قرمز و آبزی پروری طی 6 ماهه دوم سال جاری صورت گرفته است و امیدواریم که در سال آینده، بتوانیم سهم 20 درصدی بازار مرغ کشور را در اختیار بگیریم.

    وی در پایان تصریح کرد: نقشه راه دستیابی به این اهداف، قطعاً از مسیر هم افزایی، همفکری و کارِ تیمیِ سازمان یافته می گذرد.

    در این نشست، کارشناسان و همکاران هلدینگ، نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان کردند.

     

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید