بازدید مدیرعامل هلدینگ کشاورزی از شرکتهای تابعه جهت رصد و پایش موانع رشد تولید - شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

    آخرین اخبار

    7 آبان 1402
    اخبار اخبار شرکت ها
    151 بازدید

    ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر به همراه تعدادی از معاونین این شرکت از بخش های مختلف تولیدی شرکت کشت و صنعت اشراق در شهرستان ورامین بازدید کرد.

    به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، در ابتدای این بازدید دکتر ایوب لکی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت اشراق و جمعی از مدیران این شرکت، گزارشی از آخرین وضعیت تولید و مولدسازی در این شرکت ارائه شد.

    دکتر لکی ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته بعد از ادغام شرکت سپیدان در این مجموعه، چالش های جاری و استراتژی پیش رو برای عبور از این مشکلات را تشریح کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و املاک ارزشمند این شرکت، استفاده بهینه و مولدسازی خصوصاً در بخش املاک و اموال راکد، کم بازده و مازاد مهم‌ترین استراتژی در حمایت از تولید در این شرکت محسوب می شود.

    مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ادامه این بازدید، تدوین نقشه راه در بخش های مختلف را حائز اهمیت دانست و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخلی شرکت‌های گروه دام و طیور در جهت حل مشکلات، باعث ارتقا توانمندی، و رونق در تولید خواهد شد.

    وی با بیان اینکه رکود باعث افزایش هزینه ها می‌شود، افزود: با هماهنگی معاونت توسعه و سرمایه گذاری حداکثر طی دو ماه نسبت به مولدسازی و ارزش آفرینی تا سقف 10 هزار میلیارد ریال اقدام شود و تا پایان آذرماه گزارش تفصیلی اقدامات موثر برای عبور از این موانع و مشکلات ارائه گردد.

    غلامی به ضرورت بهره گیری از تجارب ارزشمند شرکتهای موفق در عرصه بازرگانی و اقتصاد اشاره کرد و تصریح کرد: خروج سریع از پروژه های زیان ده و سپس انتقال سرمایه به پروژه هایی که حداکثر در میان مدت دارای بازدهی مناسبی هستند، نخستین گام در اصلاح وضع موجود است و هلدینگ کشاورزی خود را مکلف به حمایت و راهنمایی شرکت‌های تابعه می داند و از هرگونه مساعدت در راستای افزایش تولید و بهره وری بیشتر دریغ نخواهد کرد.

    وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص افزایش و ارتقا رکورد تولید شیر در این مجموعه، تذکر داد و خواستار برنامه ریزی برای رسیدن تولید به رکورد استاندارد شد.

    لازم به ذکر است این بازدید پیرو مصوبه شورای مدیران هلدینگ کشاورزی و در ادامه بازدیدهای دوره ای از شرکتهای تابعه به منظور بررسی میدانی، رصد و پایش موانع احتمالی در رشد تولید صورت گرفت.

    مقالات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • راه های ارتباطی با ما
      آماده پاسخگویی به شما هستیم
    • ارسال ایمیل

      ارسال ایمیل برای ما

      پیام خود را ارسال بفرمایید